![]() |
films onder invloed
nu Human Traffic !
: blow pulp fiction fear and loathing in las vegas cube (+ hyper & zero) fight club requiem for a dream vanilla sky om maar een beginnetje gemaakt te hebben |
alles van Kevin Smith (Jay & Silent Bob Strike Back, Dogma, etc. etc.)
Friday, Next Friday & Friday After Next How High |
Met stip op 1 staat voor mij Zoolander.
Daarna zoals al genoemd Pulp Fiction, Resevoir Dogs (zegmaar zo'n beetje elke Quentin Tarantino film), Lock Stock & 2 Smoking Barrels, Boondock Saints, Snatch en zo'n beetje elke hororfilm die je kan bedenken. Vast nog wel veel meer films maar ik heb geen zin om een ellenlange lijst te posten dat mogen andere voor me doen. :P |
evil dead 1 2 3
evil aliens teh tekenfilm versie van robin hood <3 |
Citaat:
Te heftig die film. |
verder ook nog natural born killers en trainspotting uiteraard.
|
Citaat:
|
ik heb em geloof ik nog
|
dvd of video?
|
old skool video
|
Ghostworld, A Clockwork Orange, Pi, Rocky Horror Picture Show. (Onder andere.)
|
Oh, en Ichi the Killer, want dat is een nieuwe film in mijn lijst van favorieten.
ENNN, Spirited Away, Princess Mononoke, Alice in Wonderland, Little Shop of Horrors, Return of the Killertomatoes, Four Rooms, kenker, ik houd al op. [edit] Oldsk00l series ook. Inspector Gadget, Transformers, A-Team, Eek! the cat, The Tick, noem maar op, want nostalgie + drugs = nostalgie^666. |
animaniacs <3
|
Cat Soup!
Citaat:
http://anidb.info/perl-bin/animedb.p...anime&aid=1027 |
Citaat:
|
Citaat:
Fear and Loathing in Las Vegas natuurlijk, de film om met drugs op te kijken bij uitstek. Dingen van Monty Python. Le fabuleux destin des Amélie Poulin (voor een blije trip) TV programma's met Pierre Wind (y) (y) (y) Rocky Horror Picture Show (fucking euforie!!) Army of Darkness (fucking euforie!!) Conquest (meer B wordt een film niet) Ren & Stimpy (DVD met de eerste twee seizoenen in huis, Happy Happy Joy Joy) |
Citaat:
|
black cat white cat
|
Geen film, maar anime serie, dan toch: Gankutsuo.... en paddo's :D . Dat MOET je een keer gedaan hebben.
|
Citaat:
Citaat:
[edit] En verder, hoe kon ik Monty Python ooit vergeten in mijn lijstje :( |
Citaat:
|
Half baked
Slc punk trainspotting (is dan wel vaag) zoals algezegt alles van Kevin Smith Soutpark (afleveringen) American Dad |
Ook van Myazaki: Howls moving castle . De vogelmagiër <33 Vogelmannen <333
Sonatine . Japanse film, de verveling, de humor. Naked Lunch . Al kan die ook een heel vervelende uitwerking hebben. Nirvana De vaagheid, de muziek (het is een film met Christopher Lambert, niet de band). Labyrinth met David Bowie en poppen. En in hetzelfde genre The Never Ending Story . Beowulf . Weer met Lambert <3. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle idiote humorfilms zoals Austin Powers, Naked gun en Harold and Kumar go to white castle.
edit: niet te vergeten, Jay and Silent Bob strike back! |
southpark (y)
|
En natuurlijk the simpsons (y) (y). Maar dat is altijd goed!
|
Citaat:
kijk ik altijd!! :D |
Citaat:
|
Citaat:
whoehoe :D :D |
dude were's my car (y) :cool:
harold & kumar go to white castle (y) :cool: |
rat race (net gekocht, had em al gezien)
GalaxyQuest (idem) |
Be cool
Twin town Jackie Brown Forrest Gump |
Cheech & Chong
|
true, allemaal dan he :D
The commitments (omdat dat gewoon zowiezo een vette film is) |
Natural Born Killers
Kung Fu Hustle Shaolin Soccer |
Oh, vergeten: Beavis and Butthead do America. Die hallucinatiescene is zo heerlijk.
En Barbarella natuurlijk. Hoe kon ik dat vergeten. Jane Fonda <3 |
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
|
se7en
fallen |
David Lynch zijn films doen het ook altijd wel goed.
|
falling down
super troopers |
Citaat:
die heb ik een keer 5 keer achter elkaar gekeken omdat er iedere keer weer mensen binnen kwamen vallen en dan zetten we die film weer opnieuw op. |
Citaat:
Citaat:
Requim for a Dream, hoewel die voor sommige op tripmiddelen teveel kan zijn. |
Citaat:
|
ik vond requiem for a dream de eerste keer vet, sindsdien vind ik het echt een kut film
|
Citaat:
Kubrick ook, trouwens, door de toffe muziek in z'n shizzle. 2001: A Space Odyssey (L) |
kheb net "the commitments" weer gezien, ook een vrij vette film (als je van blues en soul houdtddtd <3 )
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |