![]() |
Website met frames...ik kom er niet meer uit....
Hoi allemaal,
Ik ben pas geleden aan een website begonnen en ik moet zeggen dat het redelijk goed gaan. Ik kan het echter niet fatsoenlijk laten werken op het web... http://forum.scholieren.com/frown.gif Ik ben gewoon in dreamweaver begonnen en heb nu de volgende bestanden gemaakt: - De hele pagina heb ik opgeslagen als frameset en dit bestandje heb ik index.htm genoemd. - De pagina bestaat uit 3 frames, deze frames heb ik opgeslagen als kop.htm, navigatiebalk.htm en textveld.htm - Een aantal varianten op textveld die je kan bekijken in het textveld (mainframe) door op één vd links in de navigatiebalk te klikken. Dit heb ik allemaal in een map gegooid en als ik nu index open dan doet de site het helemaal perfect. Als ik dit allemaal op internet zet (dus ook index.htm) krijg ik de foutmelding dat er nog niets op de pagina is gezet als ik die wil bezoeken... Ik hoop dat iemand er iets van snapt, want ik snap er zelf namelijk geen ene hol meer van. Bvd |
met tabellen werken? Dat vind ik handiger, kortere laadtijd, makkelijker om online te zetten en zo http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
zou ik de source moeten zien ofzo.
i don't know als ik het zo lees. |
precies plaats de bestanden even zodat ik of we er naar kunnen kijken. Misschien gebruik je foute verwijzingen?
|
Citaat:
als k het zo lees.. ligt het niet aan je verwijzingen oid in je htmletjes.. maar aan je host / upload .. misschien heeft je host een index.html als index voor nieuwe leden.. en verkiest hij .html voor .htm.. |
kheb ook weleens een ftp proggie gehad dat aan de namen die hij lang vond, even ging kloten. Kweenie hoe jij het upload?
|
Heb je in je online-map ook nog een INDEX.HTML naast je INDEX.HTM ??
Zo ja, dan moet je die weggooien. Als die het dan nog niet doet, zie onder: Zo nee, dan moet je je INDEX.HTM renamen naar INDEX.HTML. |
Probeer dreamweaver zelf te gebruiken voor het uploaden van je files werkt perfect!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |