![]() |
Heb jij al eens ooit iets bij een prijsvraag gewonnen?
Ben jij een van die mazzel-aars of ben je net als ik. Iemand die nooit wat wint.
vertel! |
Ik heb nooit iets gewonnen bij prijsvragen.
Wat voor prijsvragen eigelijk? Oke, voor mij maakt 't niet uit. Ik doe nooit mee, dus.. |
kdoe nooit mee
|
ja ik heb via een internet-prijsvraag de horrorfilm "last house on the left" gewonnen, die ik vervolgens van mn ouders niet mocht zien :rolleyes:
|
nee ik niet. maar ik doe ook nooit mee eiglijk. :confused:
|
Mijn broer heeft echt vaaaaaak dingen gewonnen bij kinkfm..
en mijn vader al een stuk of 3x bij 3fm.. en ikke eigenlijk nooit iets :( :mad: |
Ik heb 1 keer wat gewonnen bij een slagzin wedstrijd... In plaats van de mooie stereo set won ik een wasdroger... naja was mijn moeder ook weer blij :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 1x ooit wat gewonnen:)lang, lang geleden was er een fanta prijsvraag, moest je nr's mixen en volgens hen had ik muzieksmaak en won ik 15 singles+box:)dat was wel koel maar verder never nooit niet:p
maar eigelijk doe ik tegenwoordig nauwelijks meej;) |
Ik win nooit wat :(
|
kheb zelf eigenlijk nooit wat gewonnen, maar ook nergens aan meegedaan. Volgens mij is dat toch vrij simpel.
|
ik wel...
bij tmf heb ik een keer een rockzone cd gewonnen... en bij tmf heb ik ook een meeting met skunk anansie gewonnen!!! bij de hitkrant heb ik ooit een cd van de stereophonics gewonnen en bij de fancy (:D) heb ik ooit een filmpremiere van Dogma gewonnen.... en volgens mij nogwel wat... maar dat weet ik niet meer..... :D ik ben gewoon een lucky bastard denk ik... of juisst niet, tis maar net hoe jut ziet! :D |
bij de Hitkrant heb ik een keer een pakket met 2 videobanden (Siberia en Last man standing), een aantal t-shirts en een single van Eternal gewonnen en bij radio 3fm heb ik een gesigneerde cd van Di-rect gewonnen
|
Citaat:
..en een walkman .. en eh.. 20 dozen Smiths pepper chips ofzo... echt ranzig spul maargoed ;) ...dat heb ik toen allemaal gekrgen van wijlen bart de graaf... :cool: verder met lachvandedag.com een cd van ... ehm.. melissa elthridge ofzo .. *zit nog steeds in verpakking na 2 of 3 jaar* :D |
ja zekers bij tmf werd mijn persoonlijke top 3 voorgelezen en wat won ik??? een cd van geri halliwell, ja DAAR word je blij van :rolleyes:
|
Ik heb ooit eens een mobile televoon gewonnen en een reisje naar euro disney parijs
|
ik 2 kaartjes voor psv - bayern munchen paar jaar geleden
was wel mooie wedstrijd :d tjah en verder... ja een potje darten met martin adams via loting |
Citaat:
|
ja onlangs nog bij epitaph
het live-album van de heideroosjes (It's a life, 12,5 years live) GESIGNEERD! |
van green lizard kaartjes voor edison awards...
en een keer bij offspring.com een plectrum van Greg K, en na veel zeuren kreeg k ook Club Me (cdtje) meer niet... mn broer heeft ooit alle cds uit de top 100 gewonnen :eek: |
Cd's van bands die totaal onluisterbaar zijn..*Onderzetters komen altijd van pas*
Chocolade bodypaint :confused: Een trouwjurk :D Cd bonnen Schoenen van converse Videobanden van friends,de hele collectie tot op dat moment. Cd van destiny's child *kwam goed uit had een verjaardag van mn buurmeisje de volgende dag* |
nou een kameraad van mij heeft bij de oude TMF nog een concert van Blink 182 in NY gewonnen en ik mocht mee:) naar NY dus :cool:
en niet zo lang geleden OOK bij TMF heb ik vrijkaartjes gewonnen voor Alien Ant Farm in 013...... |
nope...ik ben gewoon te lui om aan die dingen mee te gaan doen
|
ik ooit een JVC Boomblaster en een digitale camera :D (me = bastard)
|
by the way... why the FUCK staat dit bij "Muziek"?!?!?!!?!?!?!!? :confused:
|
Citaat:
|
ja, gratis toegang voor canibal ox, april of mei ofzo, maar ik kon niet.
wel geprobeerd hier weg te geven, maar tevergeefs.. |
kheb s op n site voor F250,- uitzoeken uit hun catalogus (gothickleertjuhs :D) gewonnen omdak de 500e bezoekers was op iets :o
|
mijn moeder doet telkens mee met de verkeerde dingen
wint ze kaartjes voor een concert van A, die vervolgens door een computerstoring te laat komen, krijgt ze als troost de cd en een shallow hal pakket :confused: dan weer een of andere cdopname van stomme dingen tekkes :) en ik doe nooit mee |
Citaat:
|
Citaat:
als je een frisbee wint, gaat het dan ook over muziek? dat vroeg ik me af./.. ooh ik had pas bij de Spar-actueel een cd bon gewonnen!!! :D |
ik heb best veel dingen gewonnen... dit bijv in een jaar tijd:
CD'S Joe - Better Days Ja Rule - Pain Is Love Brandy - Full Moon Glenn Lewis - World Outside My Window D12 - Devils Night Sisqo - Return Of The Dragon Ginuwine - The Life Case - Open Letter Eminem - The Eminem Show (me nieuwste 'aanwinst') En ik had kaartjes gewonnen voor lil bow wow concert :rolleyes: en een single van jody bernal en belle perez :rolleyes: (n) |
Citaat:
hehe kheb een sega 16 bit gewonnen ooit :D |
ik heb ooit iets met de bingo gewonnen, bij mijn zusje op school
hehe |
Citaat:
1 of ander speelgoed achtig iets, met kraaltjes enzo (y) te gaaf ;) |
Mja de tmf dag top 5. Cd van T-spoon en Trance Energie (n)
nou nee :) |
ik heb een keer een gesigneerde trance cd gewonnen van Armin van Buuren, moest raden wat z'n lievelingskleur was (stond op z'n site.. ) heb hem maar weg gegeven :)
|
Jaa. :)
1 x bij 3FM (cd-roms) 1 x bij KinkFM (kaartjes voor festivals) 1 x bij musichouse.nl (cd naar keuze uit de top 100 toen.. gelukkig stond placebo er toen in, heb ik die gekregen :D ) 2 x bij Canal + (kaartjes voor Aladdin en kaartjes voor het circus :D .. nouja ok dit is niet echt muziek, maar ik dacht laat ik het opnoemen, Aladdin was echt leuk :D ;) ) |
kheb ooit ene groene speelboom portomonee gewonnen
een 'the long kiss goodnight' filmpakket en eh...geld... en een video van david blaine (sterrt magician) ofzoiets GESIGNEERD ! :rolleyes: |
vroeger won ik altijd met kleurwedstrijden in de supermarkt. hahaha :) En kaartjes voor de kast gewonnen :rolleyes: en un cd van Britney Spears met un hempje en pas kreeg ik un cd van Kylie door de bus, al weet ik in hemelsnaam (nog) nie waar ie vandaan komt, maja boeiuh!!
|
Nou, en ik heb dat ene gelukkige moment in me leven een knuffel (een tekkel met een alpinopetje op zn harses) gewonnen bij een kleurwedstrijd van de supermakrt in dit dorp |
:D |
ja ik heb schijnbaar het boek van Ronald Giphart gewonnen hier bij een prijsvraag van scholieren :)
(zie homepagina, en dan bij die prijsvraag de mensen die gewonne hebben.. staat Eveline uit Venray, en ik had meegedaan aan die prijsvraag :D) |
Ik heb een keer kaartjes gewonnen voor het concert van Judas Priest in Tilburg. Daarbij ook hun nieuwe cd en t-shirt. Dat was wel blij. En ik kreeg vorige week 2 bioscoop vrijkaartjes in de bus. Had maanden geleden ook ergens aan meegedaan.
Tja, tis gewoon een kwestie van geluk denk ik. |
heel lang geleden ;) een Nsync cd gewonnen :eek:
|
ik heb wel ns een krat bier gewonnen :)
|
cd van abel.... en ik was me dr toch blij mee.... :rolleyes:
hmm, verder nog wat rotzooi die ik niet wou hebben... |
ik las giser de aller hande door.
Staat er een wedstrijd in waarbij je een 0909-nummer moet bellen en dan het nummer van de prijs indrukken die je het liefst wil. (ik had nr 12, een pakket een pakket met shamppo, deo,douchegel,gel en creme) Toen ging er opeens een toeter kei-hard toeteren en zei een mevrouw dat ik gewonnen had :D Mara ja kzal die prijs wel nooit toegstuurd krijgen :s |
Oh dan, ja, nee, daar zou ik ook een topic van juni 2002 voor uppen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |