![]() |
Het IZSADC topic #61
|
*kra*
|
*Blaaaat*
|
|
ik pwn in dat spel :p
|
wow ik heb hem uitgespeeld met 109 pokes :p
|
103 pokes ^^
|
211
|
102 (y)
|
101 KUT!! Net 1 keer te veel :S
|
Citaat:
|
bla
Your score: 329 keys per minute ~ 65 words per minute Language/mode: classic-du Ranking: That was fast - you can still improve, though. Comparison: 22% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 78% have a lower or equal result. :D je wordt hier zo spastisch van. |
Neeeee! Nog zo'n spelletje.
Ik speelde altijd: typ4trafic... Werd er gek van! |
LIEDERBANNAKAMALASTONNADIKANA
enzo. Hamburgers met bier |
ausbeimitnachseitvonzubisdurchfurgegenweilentlang
Het vriest dat het kraakfeest. Op weg :) |
have fun, khoop dat je dood neer valt voor de boksen vieze kut kraker ;)
|
Citaat:
durchfurohneum is een ander rijtje :nono: |
Your score: 282 keys per minute ~ 56 words per minute
Language/mode: du Ranking: You've got potential. Comparison: 42% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 58% have a lower or equal result. You typed: Maar wel het topje waar niemand omheen kan. Software wordt veel beter en minder duur. Overdrijf ik? Tussen poloot en verkeersleider, tussen piloten onderling, en vaak tussen piloot en robot. Ze groeien in een chemische soep en komen volwassen ter wereld, als vereenvoudigde mensen. Een mooi voorbeeld is Benetton. Vorig jaar werd Garry Kasparov verslagen door Deep Blue. Als gevolg daarvan daalt de hoeveelheid ozon tot respectievelijk zestig of drie procent van de normale waarde. Bedrijven hebben daar veel belangstelling voor. Dat is het juist waar in het stuk om draait. Als daar een s Mistakes: poloot(piloot), het(juist), juist(waar), waar(alles) Well done! |
Citaat:
|
En het schapenspel in 188 pokes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik had net 104. ^
|
123 pokes en 122 hits... :s
|
Game over
Your score: 386 keys per minute ~ 77 words per minute Language/mode: du Ranking: That was fast - you can still improve, though. Comparison: 11% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 89% have a lower or equal result. You typed: Meestal is dat op duizende lichtjaar afstand en valt het effect dus te verwaarlozen. Ook Canada en China tonen veel belangstelling. Dankzij vele ogen worden bugs makkelijk en snel geplet. Maar een open standaard die gepatenteerd wordt is net zo gevaarlijk als een gesloten standaard. De menselijke vorm is echt niet altijd de beste. Patenten op software doen dat niet of te weinig. in verhouding tot de hinder die ze veroorzaken. De volgende grote omwenteling in het gebruik van computers worden programma's die zich gedragen als assistenten, zegt Microsoft. Die stralen binnen een paar seconden al hun energie uit in de vorm van ee gammaflits. Een glas zonder bier. Een Canadees bedrijf vroeg me om een versie voor een ander type controller. Ook het lot van de nieuwkomer ziet hij scherp: Een toekoms Mistakes: duizende(duizenden), weinig.(weinig,), ee(een) Well done! Ik zit nu @ LSA en veel joints en die 2 minuten typen duurden echt uuuuren in mijn beleving. :P |
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :)
|
Citaat:
|
|
174 om 173
want toen ik er 1 miste had ik geen zin meer :) |
Hallo stonedheid.
|
346
|
Harm en ik alweer / nog steeds aan het bier.
dit weekend gaat lang pijn doen |
kan je een Ipod Video afspelen op je pcz0r?
|
En waar wil je die in gaan stoppen?
|
nee, ik download opt moment een Ipod Video, en die wil ik graag kijken op mijn pc :p
|
richard cheese blijft tof :D
|
Smoke 2 joints is wel leuk. Maar de originele versie van The Toyes is duizenden malen vetter. :o
Add N to [X] |
|
|
wellus
|
lol @ alcoholistische orang oetang op tv :D
|
pfff... come down (en totaal geen zin op de kou te trotseren voor wat wiet, wat er nu zeker wel in zou gaan)
|
Shiiit man m'n Animaniacs download schiet niet op. :( Als het zo doorgaat is hij over een week wel een keer binnen ofzo. :s
|
Waarom...waarom, WHY GOD, WHY!?!?! heet Bruintje Beer Bruintje Beer?
Hij is wit :| :mad: |
Mischien was hij oorspronkelijk wel bruin maar heeft z'n vader nare verkrachtingstechnieken toegepast en is ie nu permanent wit...?
|
dat beertje is hardstikke oud en grijs, en na grijs komt wit, dus vandaar
|
Gisternacht een heel wazige trip gehad.
Jamemer genoeg niet van een of ander leuk goedje maar gewoon de fucking griep |
Neukende griep waar je van gaat trippen. :cool: Ik ga er altijd van hoesten. Wat doe ik verkeerd?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |