![]() |
schooltassen economie
hallo, hellup nodig
wij doen een project met economie en wij moeten allemaal verschillende schooltassen merken weten pleeeeeaaaasssse willen jullie ons helpen schrijf jullie schooltassen in een berichtje naar ons ons email adres is omur12950@hetassink.nl of weerman12894@hetassink.nl en als deze link niet werkt of dat jullie geen berichtje terug hebben gekregen doe dan @hetassink.com. alvast bedankt. |
Ja meisje, voor wat hoort wat :o
|
Ik heb geen zin om het te mailen maari k post het hier wel.
Ik heb een zwarte eastpack voor mn school. |
Donkerblauwe rugzak eastpack en een paarse schoudertas van Line (maar die gebruik ik niet voor schoolboeken).
|
ik had in de brugklas een Kipling tas, daarna ook Eastpack
|
Ik heb een schoudertas van de H&M.
Heb hiervoor 4 keer een eastpack gehad en nog 2 merkloze (schouder)tassen. |
kipling zwart
|
Heb nu een schoudertas van Enrico Benetti
Hiervoor Eastpack schoudertask, Eastpack rugtas en Kipling rugtas. |
Ik had een brunotti, een eastpack en een H&M tas.
Nu heb ik een schoudertas van de V&D |
Het is een Eastpak, geen Eastpack :mad:
|
Ik heb een zwarte schoudertas van de H&M.
|
donkerblauwe Hedgren
interessant he :rolleyes: |
2 eastpacks, een kipling (niet zo'n lelijke standaard tas maar een ander model) en nu heb ik een schoudertas van björn borg.
|
Citaat:
|
Ik heb een bruine schoudertas van de WE
Verder ook nog een Samsonite rugzak. |
Hedgren, Line, Eastpak.
|
Een grijzige schoudertas van de Hema, A4-formaat, maar veel kan er niet echt in en hij is vast ook niet waterdicht, maar wel erg fijn :)
Een groene rugzak van Eastpak, kan veel in, waterdicht. |
Ga naar school en vraag het aan de mensen die daar rondlopen. Genoeg schooltassen lijkt me..
|
paarse tas. van Eastpack
|
weet ik veel
|
eastpak blauw
want dan ben je stoer (y) |
Zwarte Eastpak.
|
In de eerste zo'n gigantische Enrico Benetti tas.
Daarna 2 zwarte Eastpak rugtassen versleten. En nu gebruik ik een Scapino huismerk tas ofzo :D *checkt* er staat Stax op |
Enrico Benetti
Eastpak Maar je hebt natuurlijk ook kipling, björn borg, O'Neill of de ouderwetse leren schooltas |
Eastpak, op me schouder
|
Gifgroene Eastpak
|
in de eerste had ik een oranje kipling, nu heb ik alweer een paar jaar een lichtblauwe eastpack, maar ik gebruik ook andere tassen voor school, ligt er maar net aan hoeveel ik mee moet nemen.
|
Een zwarte eastpack
een rose milky tas :D en een bruine van Daniel Ray Ow en nog een merkloze van de markt. Dat waren mijn schooltassen :o |
Dat rood doet pijn aan mijn ogen.
Ik had een gigantische blauwe kipling. Zes jaar lang, ja. |
Een bruine Eastpak rugzak
En een blauwe Brunotti schoudertas |
Citaat:
|
ik heb een zwarte corduroy tas van JanSport
|
Roze letters zijn erg. Slechte grammatica en onduidelijke zinnen zijn nog erger. Combineer dat dan niet...
|
Het zijn dan ook rode letters...MAg dat wel? ;)
|
Rood, roze...
|
bedankt,
allemaal voor al die schooltassen wij kunnen nu ons economie project afsluiten :D en sorry van de roze letters en de slechte :bloos: ''grammatica''. maar in iedergeval bedankt. ;) |
Citaat:
de bovenste twee streepjes van de E van eastpak inkleuren met zwart oid en er staat wat het is :rolleyes: lastpak |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |