![]() |
Ben jij weleens in aanraking geweest met de politie?
Zoals de titel al zegt: ben jij een braaf burgertutje die je nog niet met een kapot licht kan betrappen of eigenlijk crimineel in wording?
Ikzelf ben zo'n braaf burgertutje, ik ben 1 keer aangehouden omdat een agent van zo'n 50 meter afstand had gezien dat ik niet goed had uitgekeken bij een kruispunt :| Nadat ik hem had belooft dat ik beter zou uitkijken kon ik weer verder. Verder nog nooit een boete gehad en ben ik blij om ook want ik kan m'n geld wel aan wat beters besteden :o |
ja ik ben in aanraking geweest met de politie, maar denk niet dat iedereen gaat zeggen waarom.. ik niet iig
|
[Flauwe grap] Ja in de drukke gangen van onze school raakte hij me perongeluk aan [/Flauwe grap]
Ja, een keer in het park toen een oud vrouwtje gebeld had naar de politie omdat wij dingen aan het vernielen waren, wat zwaar overdreven was (en dan komen ze ook echt met drie man, uit drie verschillende richtingen op ons af :s ). En een andere keer bij een grote spijbelcontrole. :( |
Ik ben een braaf burgertrutje.
|
Nee.
|
Euh, voor zover ik weet niet.
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens een boete gehad ja :confused:
|
Ja, twee keer, voor vernieling.
|
Citaat:
|
Burgertrutje :)
|
Ik heb mijn oom wel eens de hand geschud, uiteraard bega ik nooit overtredingen.
|
Nee. Ik ben altijd lief. :)
|
Ja, maar niet doordat ík wat gedaan had :p
|
ja voor aangifte
|
Citaat:
|
Ik ben geen braaf burgertutje, maar de dingen die niet mogen doe ik tactisch en onopvallend. Ben nog nooit in aanraking geweest met de politie. :cool:
(en nu ga ik even afkloppen op ongelakt hout :)) |
Ja.
|
Ja, voor fietsen in de winkelstraat. Maar gelukkig kreeg ik geen boete. :p En ook een keer toen ik (een beetje met m'n hoofd ergens anders) door een rood stoplicht reed (fietste), toen kwam er ineens een politieauto naast me rijden. Ik schrok me helemaal dood, had ze niet zien aankomen. Maar toen kreeg ik ook geen boete.
Beide situaties zijn van een aantal jaar geleden. |
Ik ben een burgertrut
|
Fietslicht dat niet deed jaren geleden, verder ben ik braaf.
|
ik dacht het niet..
ik heb 's ochtends altijd netjes mn fietslicht aan als het donker is :p |
Ikzelf verder niet.
Heb één keer een stopteken met de auto gekregen, maar dat was omdat degene achterin bij mij in de auto een boete ging krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben een paar keer achterna gezeten op de brommer :o
Zat bekeuringen gehad. Een keer in een dronken bui een agent uit lopen schelden, maar kwam er met een waarschuwing van af (gelukkig :P). Vernieling, mishandeling, beide voor aangehouden maar verder niets meer van gehoord. Geluidsoverlast een aantal waarschuwingen. Openbaar dronkenschap een waarschuwing. Verder ben ik vrij braaf :) Laatste tijd is het overigens een stuk minder :o |
Ik werk in opdracht van de politie, ja dus :)
|
Nee, ik ben een heel braaf meisje :)
|
Citaat:
|
ja, Toen sprong zon trut voor me fiets om me aan te houden omdat ik geen lichtjes had en toen toverde ik ze zo uit me zak :cool: (y)
|
Verder als een opgevoerde brommer en fietsen zonder licht, met drank in je hand ben ik nog niet gekomen. Best netjes dus. (y)
|
ja vandaag nog
|
Een aantal boetes, maar verder niets.
|
Jah meerdere keren al.
|
Ja, ik ben inspecteur in opleiding.
|
Nee, zelfs geen waarschuwing of boete. :cool:
|
Meerdere keren, waaronder één keer mijn eigen schuld omdat ik niet netjes mijn licht aanhad ;)
Verder alleen door mijn werk, doordat ik mijn portommonee weer eens verloren had of dergelijke. Ik ben best braaf ;) |
Ik heb wel eens een kapotte lamp. Maar dan ziet de politie me niet ;)
Eigenlijk niet. Maar hoe kunnen ze nou een weerloos meisje van 13 aanhouden?http://img302.imageshack.us/img302/6417/bigeyes9jo.gif |
ja, toen zeiden ze dat ik mijn fietslicht aan moest doen.
een andere keer vroegen ze of alles nog goed was, na het uitgaan was ik even lekker op het fietspad gaan liggen :p |
Ik ben in Hongarije opgepakt omdat ik op een standbeeld aan het tekenen was (y) . We waren op excursie met de klas. ik heb 5 uur in een cel gezeten en werd 1,5 uur verhoord. Ze hadden me zonder bewijs een week op kunnen sluiten omdat ik meerderjarig was.
Uiteindelijk lieten ze me gaan en zeiden dat ze de rekening van het schoonmaken op zouden sturen (waar ik nog steeds op wacht) Andere keer kocht ik weed bij een huisdealer en toen hebben ze de politie gebeld. Toen werd ik alleen verhoord en mocht ik weer gaan. En een keer had ik een auto vernield (die toch al helemaal kapot was maja). Een paar keer zonder licht fietsen |
Een keer. Het was tijdens carnaval, voor openbaar dronkenschap. Ik had een redelijke veel gedronken, en op een gegeven moment ging ik midden op straat K.O. m'n neefje en zijn vrienden waren nergens te bekennen, uiteindelijk kwamen ze aan toen ik in een politiebus lag, gelukkig kwamen ze en konden ze m'n oom nog bellen, als dat niet was gebeurd had ik in de 'nor' moeten overnachten. Zover kwam het gelukkig niet.
Voorderest heb ik wel eens een boete voor fietsen zonder licht gehad. |
Ja, met z'n vieren naast elkaar over een aardig drukke weg fietsen...
en natuurlijk fietste ik met een vriendin aan de buitenkant dus wij beiden werden aangehouden, 't had verder geen gevolgen. De agent was wel erg kwaad... |
Ja, er kwam een tijdje geleden politie binnenstormen omdat de muziek te hard stond :p
|
Nee.
|
Vaak genoeg :D
|
Natuurlijk niet.
|
Ik ben schijnheilig.
|
Ik heb ze wel eens gedag gezegd, maar dat is het dan ook.
|
Citaat:
|
vele malen, van geweld tot niet betalen van boetes
van vandalisme tot drugsverkoop niet echt een glorieverleden maar het is achter de rug en heb ervan geleerd, maarja omstandigheden creeren de crimineel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |