![]() |
De nieuwe Opel Corsa
Ik ben absoluut geen Opel fan, maar ik vind de nieuwe Corsa toch een erg leuk ogent wagentje.
http://www.avto-opel.ru/corsa06.files/pic01_big.jpg Zou Opel een keer een betere weg inslaan? |
leuk dingetje idd
|
Wat komt er onder de kap te liggen? :o
|
Lijkt ene kleine astra. Maar ik vind 'm wel heel cool. Net als de nieuwe clio.
|
Citaat:
|
Citaat:
specs: Year: 2003 Origin: Deutschland Displacement: 3.998 cm³ Power KW / HP: 340 / 462 Torque: 510 Nm Best netjes ;) |
duitse auto's zijn over het algemeen wel nejes:
Audi Opel VW BMW Mercedes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind 't een erg leuk karretje! Ik ben sowieso van mening dat Opel de laatste tijd goede dingen aan 't doen is, getuige bijvoorbeeld de Astra GTC. Dat is serieus een érg fijne auto, zeker in combinatie met de 150pk CDTi (JTDm) motor. |
Het is best een aardige auto en ik vind deze mooier dan de vorige corsa's. Maar ik blijf de huidige Opel lijn een beetje weinigzeggende auto's vinden, beetje 13 in een dozijn.
|
Een astra die te warm is gewassen....
|
Ik ben eigenlijk nooit echt onder de indruk geweest van Opel. En ook deze auto zal voor mij echt geen 'head turner' zijn.
|
Citaat:
Juist, omdat ze al een aantal jaar zwaar te langzaam waren. Die |
Citaat:
Ik vind het best een geinig dingetje :) Zeker als er een 170pk onder de kap komt (y) :cool: |
Het aantal pk's onder de motorkap bepaald niet of het ding er goed uitziet.
Persoonlijk vind ik het ding een astra waar ze een lelijkere achterkant opgeschroefd hebben en ietwat te heet hebben gewassen. De Speedster is ook wel leuk, maar doe mij dan toch maar een Lotus Elise ;) |
Citaat:
Ongeveer de grootte van een clio schat ik zo... (y) :o |
nette waggio, wannaB Astra maar o.k. dats de nieuwe huisstijl :)
|
Citaat:
|
Leuke auto alleen nog een beetje aan de dure kant voor deze klasse denk ik. Ik kwam uit op zo'n 15.000 euro voor de 90PK silverline versie.
|
Opel maakt mooie auto's tegenwoordig. Vooral de GTC vind ik echt een topper (alleen hadden ze stijlloze ramen moeten hebben, zoals een coupé...).
|
Citaat:
|
sja, het blijft een opel. maar het oogt wel beter dan de oude. die was lelijk.... en kom op, neem gewoon gelijk een V8.
|
Citaat:
|
corsa is niks mis mee standaard multi injectie 1.4tje boekt m lekker
|
zeker, zonder injectie is hij poep..... (n)
|
OPEL RULES!!!!!!!!!
Check bijv. ff de Vectra GTS! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Opel RULES!!! |
Citaat:
Citaat:
|