![]() |
samenwerkingen / duetten
ik lees hier op muziek bijna nooit topics over Nederlandstalige popmuziek, dus daarom open ik er nu eentje.
wat vinden jullie het mooiste nederlandstalige duet / de mooiste samenwerking die volgens jullie ooit is verschenen?? |
Hmmmz.
Acda & De Munnik ;) |
Heeft altar nooit een duet gehad ofzo ;)
|
om de een of andere onverklaarbare reden heb ik een hekel aan nederlandstalige muziek, dus ik zou 't niet weten.
|
Citaat:
|
ik vind zelf het nummer van marco en trijntje - wereld zonder jou geweldig (is al wel een paar jaartjes oud, maar dat maakt t nummer niet niet lelijker op)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke NL-talige duetten zijn er eigelijk? Ik ken alleen die van Trijntje en Marco eigelijk.. :confused:
Ik dacht dat jij nooit topics verneukte ]{ing.. |
twarres en marco borsato, als er nooit meer een morgen zou zijn
|
frans bauer en marianne weber? :D:D:D
kwa nederlandstalig beperk ik me vooral tot acd&demunnik en vandikhout ---> de poema's ;) |
Citaat:
|
nou dan moet ik toch echt vol overtuiging kiezen voor Frans Bauer met onze eigen Jan Smit... man o man echt goed!! (y) :)
|
marco en sita: lopen op het water
|
Die ene met Daniel Lohuijs [of hoe schrijf ie dat, die zanger van Skik] had toch ook een duet met een kerel, wie was da ook alweer? Was vorrig jaar volgens mij.
|
oh lama, kep em al:
Abel & Daniel Lohues - Liedje :D:D:D |
NOFX - Lori Meyers (volgens mij is de zangeres in dat nummer die chick van Tilt)
en natuurlijk No Use For A Name - Fairytale Of New York (ik weet alleen zo ff nie wie die zangeres is) en d'r is ook nog zo'n cool nummer van de Bouncing Souls met een zangeresje dr bij |
*kent er geen*
ik negeer dasoort muziek.. (nederlandstalige muziek dan) |
Citaat:
|
Citaat:
die hebben ook samengewerkt met def p, en andere bands |
Green Lizzard & Brainpower - Down2k1
|
Citaat:
|
Osdorp - Nembrionic
Osdorp - Blind Justice :D |
Nederlandstalig?
De puma's (acda&de munnik en Van Dik Hout) |
ik hoorde laatst een nummer van sepultura samen met pavarotti :) best wel koel en het klonk zeker niet lachwekkend ofzo
|
heideroosjes & def. P - Neanderthaler
heideroosjes & henny vrienten - rechtsstaat heideroosjes en da mens van Within Temptation Osdorp Posse & Henny Vrienten - Onkwetsbaarheid Brainpower & Henny Vrienten - Cathy Doe Maar & Def. P - Aan de bewoners van dit pand.. Doe Maar & Brainpower - Als niet als |
Citaat:
Meester Prikkebeen heette het nummer iig, hoe de vrouw heet :confused: |
Citaat:
|
Herman Brood vs. van Dikhout- Pijn (echt nederlands gezongen)
Anouk vs. Dinand Woesthoff- My best wasn't good enough (is niet nederlands gezongen, maar telt toch een beetje mee, zijn nederlandse muziekanten) |
Citaat:
en nederlandstalig de puma's en die van trijntje en marco |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |