![]() |
Welke tv-persoonlijkheid kan jij niet uitstaan?
Welke tv-persoonlijkheid kan jij niet uitstaan?
|
Bob Faggot
|
Niemand in 't bijzonder, ik kijk nooit tv.
|
--> f, tv & r?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen die op talpa verschijnt,
reinout oerlemans, max westerman, niewslezers van rtl, en die sbs weerman wiens naam ik gelukkig niet onthouden heb. |
Een paar.
Humberto Tan. Ik weet niet wat, maar iets irriteert me aan die vent..... Albert verlinde. Irritante faggot. Xander de Busonjé (schrijf ik dat zo goed?). Onbetrouwbare overspelplegende eikel. Dat vindt ik echt de ergste van allemaal. Kan iemand die vent een nekschot geven? Peter van der Vorst. zie Albert Verlinde. Frits Wester. Sodemieter op met je linkse praatjes. Kelly. Irritante doos die camerageil is. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. |
Trouwens, cool topic. Zo'n afzeiktopic was net wat ik nodig had hier.... (y)
|
Emile Ratelband
|
Prem Radhakishun
Daar kan ik echt niet tegen (n) |
Citaat:
|
Al die roddelnichten van RTL Boulevard
Patty Brard Kim Holland Georgina Verbaan Gerard Joling and the list goes on... |
Oprah Winfrey natuurlijk.
|
[achterlijke cliché modus]
Gerard Joling!!1! Gordon!!1! Albert Verlinde!!11! Carlo!!1!!! Casper van Kooten!!1! [/achterlijke cliché modus] |
jack spijkerman tegenwoordig
viola holt tooske |
Erik Pekel. :o
|
Iedereen die tot nu toe in dit topic is genoemd :o
|
Dr. Phil geeft mij ook de kriebels.
|
al die talpafiguren
|
Catherine Keyl
|
Bob Saget.
En Marga van Praag. :| |
die ene gast op talpa
charlie luske ( lol of heet hij niet zo.. |
Hans Kraaij Jr.
|
Citaat:
|
Albert Verlinde is echt te erg.
|
Citaat:
|
Beau van erven dorens of hoe je dat ook mag spellen :s
Ga meteen zappen, op de radio met die reclame gaat ie ook meteen op andere zender. |
Heeft echt nog níemand Chantal Janzen genoemd?
Dan neem ik dat wel op me: Chantal Janzen. |
Ron Brandsteder en Sylvana Simons. Bah.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ron Boshard
carlo " ook wel maar minder en Gerard Joling |
Ik kan iedereen wel uitstaan maar als ik iemand irritant vind blijf ik meestal juist langer kijken uit een soort van verbazing.. zo sneu dat ik het moet zien! Ivo Niehe is daar een voorbeeld van.. met z'n cabaret.. gaaaaaaaaadver...
|
De homeaux zijn wel populair in dit topic. Op zich zijn sommigen wel irritant, vooral Gerard met z'n toupetje.
Chantal Janzen en Ron Brandsteder met z'n schapenlach zijn de meest irritante figuren op deze aardkloot. |
Rick Brandsteder :cool:
|
Ron Brandsteder met stip op 1.
|
Citaat:
|
Die lelijke relnicht van Looking Good.
|
albert verlinde
patty brard chantal janzen dr phill, omdat ie alles 10 x herhaalt en veel te duidelijk articuleert. en verder alle mensen die bel spelletjes presenteren, maar dat spreekt eigenlijk voor zich |
Beau met z'n rare onderbroek.
|
Ik vind het alleen wel een beetje irritant dat er zoveel mensen zijn die zeggen 'iedereen die bij Talpa werkt'.
Dat mag je alleen maar zeggen als je die personen ook al irritant vond toen ze nog niet bij Talpa werkten.... Anders is het zoiets als: 'Ik vind jouw baas een eikel dus ik vind jou ook een eikel....' Zegt dan: 'Ik kan John de Mol niet uitstaan.' :rolleyes: |
Een paar mensen die op mijn liqidatie-lijstje staan:
Dyanne Beekman (geeneens Diane maar ook echt Dyanne...zum kotsen!!) Vreselijke drama queen die alles op zichzelf weet te betrekken. Bah! & Maik de Boer Ook al zo'n kotsfiguur die denkt dat hij mensen moet zeggen wat ze moeten dragen/doen. Als iemand advies nodig heeft is hij het wel! |
Maik de Boer bedoelde ik inderdaad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, ik kan niemand bedenken. Ik kijk geen stomme dingen dus kom ik ook geen stomme tv-persoonlijkheden tegen. Overigens vind ik niemand die hierboven genoemd is onuitstaanbaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |