Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   tekening (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=135452)

mystress-darqyr 21-06-2002 19:30

http://www.ssg317.org/pictures/fairy.jpg

deze heb ik tijdens een paar saaie lessen op school getekend :D

maar 22-06-2002 01:10

Ik heb hier volstrekt geen verstand van maar ik ben niet onder de indruk van het gezicht (kort voorhoofd), en d'r linkerarm lijkt langer dan de rechter-, en haar bovenbeen wordt wel heel snel veel dikker. Nouja, het geheel is zeker mooi :)

mystress-darqyr 22-06-2002 06:22

ja klopt, het gezicht is inderdaad niet helemaal gelukt en de andere dingen die je zegt kloppen ook .
maar over het geheel ben ik wel tevreden, al zijn er een aantal details die niet kloppen.

ZzZzJaNtAlZzZzkiE 22-06-2002 13:50

ik finnum wel mooi , alleen zou je meer schaduwtjes aankunnen brengen in bijvorbeeld de jurk en dur vel /huid :)

Remqo 22-06-2002 18:59

Citaat:

ZzZzJaNtAlZzZzkiE schreef:
ik finnum wel mooi , alleen zou je meer schaduwtjes aankunnen brengen in bijvorbeeld de jurk en dur vel /huid :)
dat vinnik ook.

maar voor de rest is ie zeker wel :cool::)

(bij de weg, ik wist niet dat je ook kon tekenen)

*knuffiej*

Remmy het Asodraakiej :p

stroopwafel 24-06-2002 19:27

die neuspiercing is niet echt alles imho..
beetje meer schaduw
hoofd past niet bij het lichaam
stokje ligt vaag in de hand

maar vin um daarnaast wel heel mooi :)

Fleurop 25-06-2002 17:34

Citaat:

stroopwafel schreef:
die neuspiercing is niet echt alles imho..
beetje meer schaduw
hoofd past niet bij het lichaam
stokje ligt vaag in de hand

maar vin um daarnaast wel heel mooi :)

:confused: ik zie geen neuspiercing

stroopwafel 25-06-2002 18:15

Citaat:

water willowglo schreef:

:confused: ik zie geen neuspiercing

daar bedoel ik mee dat het neusgat teveel opzij zit :)

mystress-darqyr 26-06-2002 10:45

Citaat:

Draakiej schreef:

dat vinnik ook.

maar voor de rest is ie zeker wel :cool::)

(bij de weg, ik wist niet dat je ook kon tekenen)

*knuffiej*

Remmy het Asodraakiej :p

dankjuwel asowdraakiej :P (en ik kan tekenen ja...kwam op ut idee om het hier maar te laten zien...krijg ik misschien nog handige tips :P)
:D

maar jullie hebben gelijk, de schaduw is idd niet optimaal. en het neusgat is idd owk niet helemaal geweldig.

GeritoDM 26-06-2002 11:02

Citaat:

maar schreef:
Ik heb hier volstrekt geen verstand van maar ik ben niet onder de indruk van het gezicht (kort voorhoofd), en d'r linkerarm lijkt langer dan de rechter-, en haar bovenbeen wordt wel heel snel veel dikker. Nouja, het geheel is zeker mooi :)
Die benen kloppen zeker wel... ooit van dijen gehoord? :P
En die armen kloppen (bijna) ook, het lijkt alleen zo omdat de ene arm gebogen is.
Alleen dat voorhoofd is net iets te kort jah... maar als je dr wat meer haar op plakt is dat ook over.

Echt mooi :) Alleen ietsjes meer schaduw jah, en dat voorhoofd dus, en haar linkerelleboog klopt niet helemaal. Verder klopt alles wel zon btje, anatomisch dan. :)

Geraldine 26-06-2002 18:08

k vinnum echt mooi, misschien kan je wat schaduwen maken, want dr gezicht is nu een beetje vlak. maar hijs wel erg mooi.

Stoetel 27-06-2002 10:54

Citaat:

Gerito_Di_Mare schreef:

En die armen kloppen (bijna) ook, het lijkt alleen zo omdat de ene arm gebogen is.
Alleen dat voorhoofd is net iets te kort jah... maar als je dr wat meer haar op plakt is dat ook over.

Echt mooi :) Alleen ietsjes meer schaduw jah, en dat voorhoofd dus, en haar linkerelleboog klopt niet helemaal. Verder klopt alles wel zon btje, anatomisch dan. :)

Mee eens. Misschien dat haar handen nog een beetje vaag zijn, maar voor de rest vind ik het echt een hele mooie tekening!

Paranoide 27-06-2002 12:26

Citaat:

Gerito_Di_Mare schreef:

*ook mee eens* ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.