Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   tekening (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=135452)

mystress-darqyr 21-06-2002 19:30

http://www.ssg317.org/pictures/fairy.jpg

deze heb ik tijdens een paar saaie lessen op school getekend :D

maar 22-06-2002 01:10

Ik heb hier volstrekt geen verstand van maar ik ben niet onder de indruk van het gezicht (kort voorhoofd), en d'r linkerarm lijkt langer dan de rechter-, en haar bovenbeen wordt wel heel snel veel dikker. Nouja, het geheel is zeker mooi :)

mystress-darqyr 22-06-2002 06:22

ja klopt, het gezicht is inderdaad niet helemaal gelukt en de andere dingen die je zegt kloppen ook .
maar over het geheel ben ik wel tevreden, al zijn er een aantal details die niet kloppen.

ZzZzJaNtAlZzZzkiE 22-06-2002 13:50

ik finnum wel mooi , alleen zou je meer schaduwtjes aankunnen brengen in bijvorbeeld de jurk en dur vel /huid :)

Remqo 22-06-2002 18:59

Citaat:

ZzZzJaNtAlZzZzkiE schreef:
ik finnum wel mooi , alleen zou je meer schaduwtjes aankunnen brengen in bijvorbeeld de jurk en dur vel /huid :)
dat vinnik ook.

maar voor de rest is ie zeker wel :cool::)

(bij de weg, ik wist niet dat je ook kon tekenen)

*knuffiej*

Remmy het Asodraakiej :p

stroopwafel 24-06-2002 19:27

die neuspiercing is niet echt alles imho..
beetje meer schaduw
hoofd past niet bij het lichaam
stokje ligt vaag in de hand

maar vin um daarnaast wel heel mooi :)

Fleurop 25-06-2002 17:34

Citaat:

stroopwafel schreef:
die neuspiercing is niet echt alles imho..
beetje meer schaduw
hoofd past niet bij het lichaam
stokje ligt vaag in de hand

maar vin um daarnaast wel heel mooi :)

:confused: ik zie geen neuspiercing

stroopwafel 25-06-2002 18:15

Citaat:

water willowglo schreef:

:confused: ik zie geen neuspiercing

daar bedoel ik mee dat het neusgat teveel opzij zit :)

mystress-darqyr 26-06-2002 10:45

Citaat:

Draakiej schreef: