![]() |
http://www.ssg317.org/pictures/fairy.jpg
deze heb ik tijdens een paar saaie lessen op school getekend :D |
Ik heb hier volstrekt geen verstand van maar ik ben niet onder de indruk van het gezicht (kort voorhoofd), en d'r linkerarm lijkt langer dan de rechter-, en haar bovenbeen wordt wel heel snel veel dikker. Nouja, het geheel is zeker mooi :)
|
ja klopt, het gezicht is inderdaad niet helemaal gelukt en de andere dingen die je zegt kloppen ook .
maar over het geheel ben ik wel tevreden, al zijn er een aantal details die niet kloppen. |
ik finnum wel mooi , alleen zou je meer schaduwtjes aankunnen brengen in bijvorbeeld de jurk en dur vel /huid :)
|
Citaat:
maar voor de rest is ie zeker wel :cool::) (bij de weg, ik wist niet dat je ook kon tekenen) *knuffiej* Remmy het Asodraakiej :p |
die neuspiercing is niet echt alles imho..
beetje meer schaduw hoofd past niet bij het lichaam stokje ligt vaag in de hand maar vin um daarnaast wel heel mooi :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D maar jullie hebben gelijk, de schaduw is idd niet optimaal. en het neusgat is idd owk niet helemaal geweldig. |
Citaat:
En die armen kloppen (bijna) ook, het lijkt alleen zo omdat de ene arm gebogen is. Alleen dat voorhoofd is net iets te kort jah... maar als je dr wat meer haar op plakt is dat ook over. Echt mooi :) Alleen ietsjes meer schaduw jah, en dat voorhoofd dus, en haar linkerelleboog klopt niet helemaal. Verder klopt alles wel zon btje, anatomisch dan. :) |
k vinnum echt mooi, misschien kan je wat schaduwen maken, want dr gezicht is nu een beetje vlak. maar hijs wel erg mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |