![]() |
Irritant probleem Win98
Ok...hoe ernstig kun je mierenneuken, maar ik vind dit toch wel heel vervelend. Ik draai (nog steeds) Windows 98 SE op m'n internetbakkie. Ik heb altijd als stijl om te verkennen grote pictogrammen, niet als webpagina en gewoon sorteren op naam. Alleen, het irritante is, nu staat de volgorde telkens omgedraaid. Dus als ik naar Deze computer ga en m'n directories doorkijk, dan staan overal bestanden met Z vooraan en de mappen helemaal onderin (wat natuurlijk superirritant is). Ik kan 'm duizend keer goedzetten, klikken op Alles zoals de huidige map, het blijft komen...zijn er meer mensen die dit hebben? Het kreng slaat die instellingen gewoon niet op, lijkt wel...K**KER-Microsoft :(
|
Formateren :p
Tja er moet uiteraard iets verneukt zijn...en waarschijnlijk ga je er mee moeten leven...voor alle duidelijkheid, ik meen dit...Ikzelf heb ook al voor deze bagatellen gestaan waar je absoluut nix kan tegen doen...ik betwijfel sterk dat iemand met een oplossing zal komen aandraven |
regedit..
key sortbyname=1 weet ik het, ik denk dat je zoiets wel in het register kan vinden. |
Citaat:
|
Op 't knupske drukken dat -ie de huidige stijl bij alle mappen moet gebruiken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat hetzelfde als: "remember each folder's view settings" ? .. ik zet deze altijd uit, waardoor alle mappen als de huidige map eruit zien. *gebruikt nooit Nederlandse versies* :o |
Citaat:
Het is gewoon om wanhopig van te worden: niks werkt...Details en dan bij Naam sorteren aanklikken, ik kan zovaak Zoals de huidge map doen als ik wil, het werkt niet, Instellingen van elke map opslaan aan of uit, níks heeft zin (en mij kennende zou je moeten weten dat ik ALLES al geprobeerd heb :p) Het is niet dat ik het echt onoverkomelijk vind ofzo, maar het irriteert me gewoon. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |