![]() |
Wat is het lekkerste dat je ooit gedronken hebt?
We hebben ook een topic over eten, ik ben weleens benieuwd naar wat jullie allemaal voor lekkers gedronken hebben (en als het niet kant en klaar te koop is: hoe je het maakt) om even wat ideeën op te doen. :)
Citaat:
|
Ik zou het zo niet weten :p
Maar een biertje na een dag hard werken is echt het beste wat je je op dat moment kan voorstellen :cool: |
Absolutely die fruit juices op Lowlands. Echt zooo goddelijk.
En voor de rest vind ik baileys echt vreselijk lekker. |
Citaat:
Of water als je écht dorst hebt. (y) (y) (y) |
Margarita's. Die vind ik echt goddelijk lekker(mits goed gelukt)
|
perzik sap, niet alle,maar sommige
milkshakes RedBull |
Taksi Tropical blue ofzo. :bloos:
|
Punica. Welke weet ik niet meer precies maar vroeger vond ik dat echt goddelijk.
|
een ijskoude malibu met ananasap, in precies de goede verhouding (y)
|
Jupiler bier natuurlijk. :p
|
Ik denk Arabier en de eerste keer Rochefort 8.
|
Ligt er een beetje aan waar ik trek in heb...maar ik vind de sappen van de AH vaak erg lekker (met name degene met ananas erin, weet nu even niet wat er verder nog meer in zit en ook een rode, maar daarvan weet ik helemaal even niet meer wat er in zit... :s). Verder ben ik een bijzonder grote fan van cola (light). :o En cola ameretto vind ik, als ik er trek in heb, ook erg lekker.
|
Wat ik op dit moment kan bedenken: Dubbelfris thai lemon en meloen :)
|
Ik heb vandaag een flesje AH-sap gehad, met sinaasappel, yoghurt en kaneel. Dat is érg lekker.
Baileys vind ik ook erg lekker. |
Guavesap uit de souk :)
|
In tegenstelling tot het lekkerste eten -dat kan ik niet echt bedenken- weet ik dit wel meteen. Dat waren namelijk Pina Colada's van een of andere kroeg op Gran Canaria, niet té zoet, niet téveel alcohol, romig en fruitig, echt heel erg lekker :o :)
Verder vind ik hetzelfde fruitsap als wat Andijvie noemde heel erg lekker, net als vers sinaasappelsap. |
Pina Colada's in Costa rica deden het goed...
En milkshake aarbei van de Mc staat toch met stip op 1 :o |
Citaat:
verder doen piña coladas het ook erg goed (y) |
Met drinken ligt het er maar net aan waar ik trek in heb:
Een lekker palmpje van de tap, of versgeperst sinaasappelsap of Laurent Perrier Demi-Sec champagne |
De smaak van iets wordt vaak versterkt door randvoorwaarden. Zo kan je thuis een biertje drinken of op een zonnig terrasje, met waanzinnig uitzicht. Dat scheelt een hoop. Ik heb in Namen eens een Leffe Blond gehad, die 10x beter smaakte door het uitzicht, en door de heerlijke 21 graden half november.
http://picserver.student.utwente.nl/i/U1MQIVL01H9C |
Citaat:
Zo heb ik eens vers geperste sinaasappelsap gedronken in Portugal. De sinaasappels plukten we uit de tuin/boomgaard van het huis waar we verbleven. Ik heb eerlijk waar nog nooit zoiets goddelijks geproefd, maar de setting zal hebben meegespeeld. |
What's up met 'goddelijk' op dit forum:s
|
Watermeloensap
Kokoswater Passievrucht limonade Colastroop Mango lassi |
Citaat:
|
vers geperst fruit, ouh la.
|
Chocomel <33
alhoewel redbull ook aardig in de buurt komt. |
Oh hier in de stad zit een verse-sap-winkel. Dat is zoo lekker. Een sapje met sinaasappel, bramen, peer, aardbei, framboos bijvoorbeeld <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cola :D
|
Citaat:
|
Geen idee eigenlijk. :confused:
|
mijn eigengemaakte fruitshake
|
in thailand heb ik een soort fruitcocktail gehad, zat verder geen alcohol in, maar wat ijs, verschillende soorten fruitsmaak, zoet, het was echt superlekker :o
|
een Screaming Orgasm.. zalig!
|
Moedermelk
|
Op t waterlooplein hebben ze een bageltent, kan k enorm aanbevelen
daar hadden ze naast heerlijke bagels ook geweldig vruchtensap *vliegt verder op wolkje* |
Met alcohol;
Purple Rain - Blue curacao met rode wodka, malibu en 7up. Ik zou niet weten wat de verhoudingen zijn tussen de verschillende dranken, maar ik weet wel dat het héérlijk is :D Zonder alcohol; Zal een vruchtensap zijn geweest :P |
ik vind een heleboel vruichtensappen e.d. echt heel lekker
maar het fijnst vind ik vers gezette thee (geen smaakjes-thee) met een enorme scheurt melk als je koud bent en net thuis komt, en je gedoucht hebt omdat je natgeregend was <3 spellingscontrole de gexte |
Chimay Grande Réserve
Godenbier |
Een zogenaamde jugo (= sap) in Ecuador met daarin: boomtomaten, guave, ananas, meloen en nog tig vruchten waarvan ik de naam niet weet... en dan natuurlijk met een geweldig uitzicht op een tropisch strand :cool:
|
Cool Best Strawberry Hill!
Niks wat in de buurt komt :) |
Acerola, een brazilliaans fruitdrankje ofzoiets, iig super lekker :)
|
Het was iets met perzik geloof ik.
Of als je alcoholische dingen bedoelt, Baileys :) |
Non-alcoholisch: Punica en Taksi Blue (kan niet kiezen, is al lang geleden dat ik t op heb)
Alcoholisch: cocktails op Kreta: Sex on the Beach en nog een waarvan ik de naam vergeten ben. |
heb ik in azie gedronken: bananenfruitshake. Met ijsblokjes is dat volgens mij. Echt lekker
|
Non Alcohol: mars drink
Alcohol: F16 |
Eén van de versgeperste vruchtensapjes van de Appie Heijn :D
|
pina colada thee (L)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |