Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Crashday (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1354916)

Bossen 04-02-2006 20:01

Crashday

Crashday is een racespel wat wel wat weg heeft van Stunts en Destruction Derby en het goede nieuws is: De demo is uit!
Officiele site: http://www.atari.com/crashday/
Demo: http://www.gamershell.com/download_12336.shtml

Het ziet er erg vet uit, maar is helemaal niet zo zwaar, ik kan het met mijn iets verouderde systeem op het hoogst spelen. (y)

Hoewel er maar 2 mode's zijn bevalt het me wel, al vind ik die stunt mode wat minder dan de wrecking mode.

Dus, wat vinden jullie ervan?

Wammus 04-02-2006 20:13

Ik ben hem aan het downloaden. Je hoort het later wel.

Bossen 04-02-2006 21:06

En nog ff een screenshot:

http://pic20.picturetrail.com/VOL129.../128241548.jpg

Menahem 05-02-2006 19:40

Jammer dat mijn laptop dat niet trekt, ben wel benieuwd.
Stunts was koel!

Captain N 05-02-2006 19:47

Ik vind het kut, besturing is kut, stunts zijn kut, besturing is kut.
En oja de besturing is kut.
En ik heb het met zowel gamepad als keyboard geprobeerd maar het blijft kut.

tot zover mijn mening.

Bossen 05-02-2006 21:54

Citaat:

Captain N schreef op 05-02-2006 @ 20:47 :
Ik vind het kut, besturing is kut, stunts zijn kut, besturing is kut.
En oja de besturing is kut.
En ik heb het met zowel gamepad als keyboard geprobeerd maar het blijft kut.

tot zover mijn mening.

Hoezo is de besturing nou weer kut? Gewoon strak zoals het bij een arcade racer hoort.

Gimme more beer 06-02-2006 00:09

Ik vind de besturing ook maar matig, maar de graphics zijn vooral niet erg sterk.

Mortification 06-02-2006 07:19

Ik vond het best aangenaam, graphics waren best goed; zelfs op mijn PC. Besturing was wat houterig, maar de game was dan ook niet gemaakt om realistisch te zijn.

:)

Bossen 06-02-2006 07:49

Net nog ff gedaan en op de besturing gelet, het enige wat ik kan bedenken is dat het wat te gevoelig is?

Wammus 06-02-2006 09:35

Gevoelig??? Juist niet. Ik heb in eerste instantie de stunt modus geprobeerd en ik moest op de handrem drukken om een fatsoenlijke bocht te kunnen maken...

Verder waren de default controls voor het afvuren van wapens werkelijk te kut voor woorden. Hoe kan je (uit m'n hoofd) de b, n, m, spacebar en tab tegelijk indrukken? Niet (ik bedoel niet dat je ze ook echt tegelijk moet indrukken maar meer dat je boven elke toets een vinger hebt wat ik het makkelijkst vind).

Verder ziet het er qua graphics wel grappig uit. Niet super maar ook niet kut ofzo.

Overigens vind ik 2 modes en 50 launches voor een demo wel wat beperkt. Naar mijn idee hadden ze beter of 2 modes en unlimited launches of wat meer modes en wat minder launches want dit is gewoon kut.

Captain N 06-02-2006 09:53

Citaat:

wammus schreef op 06-02-2006 @ 10:35 :
Gevoelig??? Juist niet. Ik heb in eerste instantie de stunt modus geprobeerd en ik moest op de handrem drukken om een fatsoenlijke bocht te kunnen maken...

Is dat niet juist waarom het gevoelig is :p

Maar idd dat was ook mijn punt.

Bossen 06-02-2006 15:10

Citaat:

wammus schreef op 06-02-2006 @ 10:35 :

Verder waren de default controls voor het afvuren van wapens werkelijk te kut voor woorden. Hoe kan je (uit m'n hoofd) de b, n, m, spacebar en tab tegelijk indrukken? Niet (ik bedoel niet dat je ze ook echt tegelijk moet indrukken maar meer dat je boven elke toets een vinger hebt wat ik het makkelijkst vind).

Verder ziet het er qua graphics wel grappig uit. Niet super maar ook niet kut ofzo.

Overigens vind ik 2 modes en 50 launches voor een demo wel wat beperkt. Naar mijn idee hadden ze beter of 2 modes en unlimited launches of wat meer modes en wat minder launches want dit is gewoon kut.

Nee gewoon fout opgeschreven, ik bedoelde dat de auto wat te log overkomt voor een arcaderacer. Heb ik trouwens geen problemen mee, het stuurt gewoon strak als je snel rijd en als het te gevoelig zou zijn zou je je auto bijv. niet goed recht over een sprong kunnen krijgen.

Wammus 06-02-2006 19:56

Citaat:

Bossen schreef op 06-02-2006 @ 16:10 :
Nee gewoon fout opgeschreven, ik bedoelde dat de auto wat te log overkomt voor een arcaderacer. Heb ik trouwens geen problemen mee, het stuurt gewoon strak als je snel rijd en als het te gevoelig zou zijn zou je je auto bijv. niet goed recht over een sprong kunnen krijgen.
Schrijf dat dan en niet het tegenovergestelde. :P

Ik heb het overigens niet voor elkaar kunnen krijgen om echt hard te gaan zonder de nitro te gebruiken. Ok toegegeven dan stuurt het wel iets beter maar het had van mij wel wat gevoeliger gemogen. Mischien dat dat in de full version nog gaat komen. Niet dat ik dat mee ga krijgen want dit is niet echt mijn ding. Geef mij maar Need For Speed dat is gewoon in zo'n beetje alle opzichten die ik kan bedenken beter.

Bossen 06-02-2006 20:25

Citaat:

wammus schreef op 06-02-2006 @ 20:56 :
Schrijf dat dan en niet het tegenovergestelde. :P

Ik heb het overigens niet voor elkaar kunnen krijgen om echt hard te gaan zonder de nitro te gebruiken. Ok toegegeven dan stuurt het wel iets beter maar het had van mij wel wat gevoeliger gemogen. Mischien dat dat in de full version nog gaat komen. Niet dat ik dat mee ga krijgen want dit is niet echt mijn ding. Geef mij maar Need For Speed dat is gewoon in zo'n beetje alle opzichten die ik kan bedenken beter.

Sorry. :bloos: :p

Maarja, in die stunt modus moet ook allemaal niet te snel gaan, daar draait het om stunts niet om snelheid en daar komt nog bij dat de auto's waarmee we kunnen rijden maar de helft oid zijn van de snelste in het spel. Als het in de race mode maar beter zit met die snelheid en besturing, want daar zou zo'n logge besturing dus niet handig zijn. (n)

Wammus 06-02-2006 20:55

En laat een goede racemodus nou precies de reden zijn dat ik een racespel zou gaan kopen. Van mij hoeft al die over the top stunt shizle niet zo nodig. Ik zit niet te wachten om salto's en loopings te maken met een auto. Als ik salto's en stunts wil doen dan doe ik Tony Hawk 2 wel weer in m'n N64 en vermaak ik me daarmee. Met een auto stunten vind ik maar niets. Ok een aantal coole jumps in een race vind ik wel vet (zoals die slow motion jumps in NFS MW :cool: ) maar niet een aparte stunt mode enzo dat is niet aan mij besteed.

Bossen 06-02-2006 21:06

Citaat:

wammus schreef op 06-02-2006 @ 21:55 :
En laat een goede racemodus nou precies de reden zijn dat ik een racespel zou gaan kopen. Van mij hoeft al die over the top stunt shizle niet zo nodig. Ik zit niet te wachten om salto's en loopings te maken met een auto. Als ik salto's en stunts wil doen dan doe ik Tony Hawk 2 wel weer in m'n N64 en vermaak ik me daarmee. Met een auto stunten vind ik maar niets. Ok een aantal coole jumps in een race vind ik wel vet (zoals die slow motion jumps in NFS MW :cool: ) maar niet een aparte stunt mode enzo dat is niet aan mij besteed.
Nee dat is ook wel weer zo, die stuntmode vind ik sowieso geen zak aan, maar die wrecking mode vind ik wel grappig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.