![]() |
Honken!
Wanneer ik het met mijn vrienden over seks heb en hoever we zijn gegaan met iemand praten we soms in honken. :D
honk 1 zoenen 2 handwerk 3 mondwerk 4 de daad en eventueel nog 5 sm 6 anaal 7 poep en plasseks 8 zelf in te vullen Het mag puberaal klinken, maar ik vind het ideaal als je niet zo makkelijk over seks praat:D:P. Wie kent dit en praten jullie ook in deze codetaal?:P |
...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8. iets met een honkbalknuppel?
:p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Officieel is 'Home run' de daad.
Maar ik ben inderdaad wel eens op deze manier ondervraagd door klasgenoten, die vroegen dan tot welke 'honk' ik op een bepaalde avond gekomen was. Maar het klopte bij mij niet want ik begon bij honk 2. Daarbij is het geen goede 'codetaal' want iedereen weet waar je het over hebt. Kortom: onzin. |
Citaat:
|
Honk 1:
Sla dr K.O. met je honkbalknuppel Honk 2: Verkracht haar bruut in de bosjes Honk 3: Steek je honkbalknuppel in je aars en sterf een pijnlijke dood |
Ik deed flink m'n best niet keihard te lachen..
..mislukt. *proest* omg. :D (y) |
Bij honken moet ik aan 'in de tetten knijpen' denken
|
Het doet mij denken aan "oink oink oink" ... wat het niet veel beter maakt. :p
Citaat:
Niet over seks kunnen praten heeft sowieso iets puberaals. "hihihi, jij zei seks.. omgomghihihihihi :bloos: " En nee, ik praat nooit in deze codetaal. |
Citaat:
toen ik nog een rasechte puber was brulde ik het liefst dingen als "keiharde anale sex!" oh shit, dat doe ik soms nog steeds :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik honk,
jij honkt hij honkt wij honken jullie honken zij honken wij hebben gehonkt tja... :confused: |
Ik heb nooit in honken gepraat, ja misschien een keer voor de grap. Ik vind het onzin om een codetaal af te spreken. Je kunt het ook gewoon zeggen.
|
Citaat:
|
Die uilen zijn geweldig! :D(y) *lacht hardop*
|
Citaat:
|
Honk 4 = home
honk 5-8.. wtf? weet jij hoe je honkbal speelt? :confused: |
Nu snap ik waarom je moeder's geluksnummer '7' is.
|
Citaat:
|
verder: wij praten niet in codetaal maar ik gewone woorden die daarwerkelijk beschrijvend zijn zodat iedereen het ook snapt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel je voor 'Hallo lieverd, zullen we naar boven gaan om de honk-4 ervaring te delen?' of 'Kan je nog eens dat honk-3 ding doen met me?'
Als jullie al niet kunnen praten over seks... :nono: |
2 vrienden van mij waren eens bezig over of de ene al een bounty had gekregen of een milky way..
Bleek later dus dat het om hand- en mondwerk ging.. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
wil je hier een serieus antwoord op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, kijken jullie nooit high school-films? "I got to third base, dude!!!"
|
:(
|
:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Codetaal, alsjeblieft zeg....En zeker in deze vorm :| Als je over seks wil praten, doe dat dan op een fatsoenlijk niveau. Kun je dat niet, laat het dan maar helemaal rusten.
[edit] Ik vraag me eigenlijk af waarom seks voor sommige moeilijk kan zijn om over te praten? Ik zie daar het probleem niet zo in hoor. |
wij gebruiken de termen
zoenen gerukt worden/vingeren gepijpt worden/beffen neuken lijkt me niet zo lastig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er wel eens van gehoord ja, maar praat nooit zo. Waarom niet het beestje (of nu dan de daad) bij de naam noemen? :) Ik vind dat met die honken ook maar vreemd, want iedereen heeft weer een andere honken-indeling, naar wat ik er van heb vernomen, dus dan denkt de één bijvoorbeeld dat je al geneukt hebt, terwijl jij bedoelt dat je hem gepijpt hebt... Vaaaage zooi dus :)
|
haha ja omg ik dacht ook dat het 'iets' voorstelde, als in tieten knijpen en dan honk zeggen. (y) :cool:
|
Ikdeed dat toen ik 14/15 was en seks eigenlijk nog vies vond :Y
|
Lijkt me een beetje een nutteloos topic,
maar iig, Nee ik schaam me er niet voor dus gebruik gewoon de woorden die er voor bedoelt zijn. |
ik moest denken aan høken :(
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |