![]() |
De volgende meet
Omdat de meet bij Wammus zo gezellig was.
Waar/wanneer en wie komen er? |
In Amsterdam of Utrecht, dan kom ik ook wel. (y)
|
als jullie hierheen komen, kunnen jullie wel een lekk0re bolus krijgen :)
|
Citaat:
|
I'm there (y)
Jullie kunnen wel hierheen komen, maar ik weet niet hoeveel mensen er gaan passen op 8m2 :p |
Citaat:
|
Bas had het idee om er een in Maart te houden. Maar in de tijd dat hij kan ben ik op vakantie... :(
|
Njah, kan hier ook tussentijds een meet komen, alleen moet ik dan gaan kijken hoe we de gebrekkige ruimte (pak'm beet 10m˛ en 8 m˛ daarboven) kunnen gebruiken.
|
Citaat:
|
Mgoed, even serieus, Deadlock biedt aan in maart
Hier kan het ergens in februari wel al Nog meer mogelijkheden voor locatie? |
Nope. M'n pa gaat in Maart op vakantie en ik ga mee dus dat wordt wat lastig. :P
|
Citaat:
|
over 2 weken zit ik zowiezo een dagje in utrecht! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet
|
Ik vind dat deadlock best ook nog een andere datum kan aanbieden ^^
|
Ik vind het prima maar dan aub na het weekend van 9 april. Of voor het weekend van 19 maart dat vind ik ook goed. Hoewel ik nog wel ergens deze maand een weekend naar m'n oma moet. ^
|
Citaat:
Laatste weekend Maart iemand? |
Citaat:
2e weekend is neanderthaler jarig en emma ook. 3e weekend is vrij, 4e ook. April heb ik vooralsnog niet veel, aangezien debora niet meer met me praat neem ik aan dat ik ook niet op haar verjaardag uitgenodigd ben ;). Maartje is wel rond die tijd jarig, maar dat wordt waarschijnlijk niet zo'n enorm feest. Roept u maar. Heb slaapplaatsen voor 20 man geloof ik |
Ik ben voor April. Anders kan ik niet komen ivm vakantie.
|
Citaat:
|
*schop*
31 maart, 1 april en 2 april Suggestie |
9 april zou het mooist uitkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doen jullie zoal bij die meetings, om eens een vraag van kaliber te stellen? :o
|
Ik wil wel, maar dan mag ik nog steeds niet drinken :(.
|
Citaat:
|
Af en toe een beetje droge witte wijn. Maar daar krijg ik koppijn van, dus sowieso niet teveel. En dan mag ik niet eens koolhydraten hebben gehad die dag of de dag erna eten.
Ik ben wel 10 kilo kwijt overigens. En ik geloof dat mijn rug dat eindelijk ook een beetje positief begint te vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
met een hele club blowen, zuipen, paddo's en nog meer psychidelica naar binnen stouwen en meer van zulksoortige lol |
wanneer is het?
|
Waarschijnlijk afwezig wegens broke-assness of omdat ik het land uit ben.
|
1 en 2 april
Wie voor/tegen? |
Tegen.
Is 15/16 april geen idee? |
opzich
|
Citaat:
|
pff prima
Vanaf donderdagavond. Maar even meer luitjes bevestigen |
Ik wil ook wel, als ik welkom ben.
|
Citaat:
|
Ik heb het idee dat ik iets vergeet, maar ik vind het goed. Ik neem Robert ook wel mee en ik eis dat Carlo komt.
|
Citaat:
|
Waarom wordt er geen poll gemaakt, ik vind het nu vrij wazig :o.. Is het nu 25/26 maart, 1/2 april/ 15/16 april? Als iemand mij verteld welke datum het nu wordt, is mijn poll idee niet meer nodig though ;)
|
1/2 april beter niet, dan heb ik geen money
|
Citaat:
2 april is er al een dopmeet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed. 15/16 april Dus. Pencil it in. De week daarop is groezrock geloof ik :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |