![]() |
Ik kom er niet in
Als ik met mn vriendin wil vrijen lukt het niet Ik denk dat ze te nauw is.. :( Ze is 13 Wat kan ik eraan doen?
|
wachten tot haar lichaam volgroeit is en er klaar voor is...
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongen, een kind van 13 weet niet wat ze zegt. Nu vind ze het misschien leuk ja, later kijkt ze terug, en heeft ze enorme spijt ervan dat ze op dr 13e ontmaagd is. |
Citaat:
|
Weet je zeker dat je em erin stopt in de vagina en niet in het pisgaatje :nono:
|
Je kan het best dr vader om raad vragen.
Succes gegarandeerd. |
Citaat:
hoe oud ben jij dan? |
Citaat:
|
Gewoon doorduwen, hoppakee
|
Citaat:
|
De eerste keer komt ie er meestal moeilijk in, of ze nou dertien is of achttien. En ik heb nog nooit gehoord van een soort hulpmiddel om dat tegen te gaan.
|
ze is denk ik veel te gespannen. denk ook dat ze er nog niet aan toe, wacht gewoon een tijdje. jullie zijn beiden erg jong.
|
Citaat:
|
;) :d
|
13, zozo...
Droog gaat het sowieso niet kan ik je wel vertellen, :) |
Op m'n dertiende speelde ik nog verstoppertje...
|
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar nog verstoppertje gespeeld.
|
Ik wil er toch niet aan denken dat de mensen die op school in de brugklas zitten al met elkaar naar bed gaan? Die hebben nog niet eens secundaire geslachtskenmerken! Dus Pim, doe leuke dingen met haar (bios, strand, weet ik veel) maar wacht nog even hiermee want de kans dat je er spijt van krijgt achteraf is echt groot...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
harder douwen
|
Jongen, gewoon niet zo stom wezen daar nu mee bezig te zijn. Daar komen geen leuke ervaringen van, en dat zijn dingen die je voor altijd meedraagt.
|
Citaat:
chlamidia... syfilis... gonnoroe... kinderen... hiv... |
Citaat:
Maar ok op je 13de neuken is wel extreem vroeg :/ Citaat:
|
Citaat:
maar iig, Jullie zijn wel erg jong dus wacht maar gewoon even :) En anders heel lomp maar toch doordouwen... |
Citaat:
|
idd d'r pa vragen..als je dat niet durft haar moeder of misschien de docent biologie
|
Glijmiddel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk is ze te gespannen...... Doe wat meer voorspel... Ga bijvoorbeeld eerst met een veer of een ander zacht voorwerp over haar hele lichaam (uiteraard veel bij de gevoelige plekjes)
Dan stimuleer je met je ahnd haar clitoris zachtjes, zodat ze flink geil word... Daarna kan je HEEL VOORZICHTIG proberen je lul in haar vagina te laten glijden.... Doe dit heel voorzichtig..... Wil dit nog niet? Probeer dan, als je je lul erin wil stoppen, ondertussen haar borsten te masseren ofsow..... Succes! |
Citaat:
je ziet toch dat dit een: ik ben stoer ik heb een dikke lul en krijg em niet in me wijffie topic is :rolleyes: |
Citaat:
Te kleine leuter, jammer Pim, nog ff een paar jaartjes wachten |
Citaat:
Citaat:
Ontopic: hoe lang hebben jullie al iets eigenlijk? (pure nieuwsgierigheid) Verder zou ik zeggen: doe het niet en ga dingen doen die andere leeftijdsgenootjes ook doen. Dit niet in ieder geval... Damn, op die leeftijd had ik nog niet eens gezoend! :eek: |
Voorzichting advies aan haar vader vragen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het liefst tijdens het avondeten, want dan heb je tenminste iedereen bij elkaar :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar gezien het feit dat het hier om een 13-jarige gaat, moet het idd nog flink ontwikkelen en wat opgerek worden gok ik. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je zeker dat het een meisje is?
|
Waarom ben ik de enige die aan een krik denkt?
|
aan de genea vragen om een eendenbek.
|
eerst likken tot je geen gevoel meer in je tong hebt en zij écht nat is, en lekker met je vinger naar binnen gaan. als 2 vingers passen lukt het bij jou echt wel. nog 'n tip, laat je eerst beetje pijpen, dan glijd 't allemaal beter.
ja kan natuurlijk ook gewoon nog relaxt wachten en elkaars lichaam op andere manieren verkennen. heb geen haast gast, tuurlijk is 't cool om te vertellen dat je er gebald hebt, maar dat is 't over een half jaar/ jaar ook echt nog steeds wel. daarnaast, als jullie ermeer wachten en meer op oraal richten kan ze over 'n tijdje echt geniaal pijpen... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |