![]() |
nieuw collectors item
Eerste blowverbodsbord in Amsterdam geplaatst
http://img62.imageshack.us/img62/467...erboden6qj.jpg bron (dat ding gaat vaak gejat worden) |
de 2e is alweer gejat.
|
hehe ja en daarom kan je 'm nu kopen voor 90 eu bij stadsdeel baarsjes :|
zal veel helpen. |
Juh ik zag m in het izsadc topic staan. Die MOET ik gewoon hebben. :evil:
|
Tsja, dat was te verwachten.
Om die reden is een aantal jaren geleden in de VS ook de naam veranderd van de Route 666. |
Citaat:
|
mooi bord :cool:
|
je kunt hem nu ook bestellen voor 90 euro (voor als je uit een gat komt en alleen over amsterdam leest in de viva)
|
Citaat:
|
90 euro?! dan kan je m beter jatten ;)
en spuit 11 zeggen op een d&a forum is nooit grappig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor elke nutteloze up die je doet sla ik je!
|
Jeetje, wel populair dat bord... Zouden die mensen het in hun kamer hangen ofzo?
|
Het is ook echt een waardeloos bord. Je kunt daar gewoon naast gaan staan blowen en tegen de politie zeggen dat je niet wist wat het betekende omdat het zo fucking onduidelijk is.
|
vandaar ook dat bordje eronder, dus dan moet je ook nog eens aantonen dat je fucking dyslectisch bent :P
|
Citaat:
|
Citaat:
2 vingers met een cilindervorm erin waar zwarte rook met cannabisblaadjes opstaat met een rode rand eromheen lijkt me vrij duidelijk.. |
Voor zover ik weet is het geen officieel bord dus kunnen ze je nog nix maken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
overigens zou die overal buiten en op openbare plekken rechtsgeldig zijn want blowen is alleen toegestaan in de shop en in de privacy van je eigen huis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |