![]() |
flauwvallen na orgasme
Gisteren kwam ik na het beffen zo heftig klaar, dat ik flauwviel.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en is het normaal? |
:D Da's tof!
Maar nooit mee gemaakt. |
Lijkt me waardeloos.
|
dan heeft die kerel toch iets goed gedaan(Y)
respect (Y) :D |
Altijd. Fuck naspel.
|
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar een vriendin van mij wel. Die jongen heeft idd erg goed zn best gedaan :p
|
Ik heb wel eens gehad dat ik de controle over m'n benen kwijt raakte en charmant op de grond flikkerde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ik zal het doorgeven dat ie goed is ;)
Ach, ik keek er wel raar van op, maar ik voelde het wel aankomen en ik lag toch al, dus het was niets ernstigs denk ik. Ik had het ook nog nooit gehad. |
Citaat:
even checken. Wat is flauwvallen? De spanning van de bloedvaten, de bloeddruk, de kracht waarmee het hart slaat en de hoeveelheid bloed die naar de hersenen toegaat worden voortdurend geregeld door een ingewikkeld samenspel tussen het vegetatieve zenuwstelsel en de hartspieren. Door verschillende factoren kan de hartfrequentie en de bloeddruk abrupt dalen en kunnen de aderen plotseling uitzetten. Het gevolg is dat een groot deel van het rondcirculerende bloed naar de benen zakt en er dus te weinig bloed naar de hersenen stroomt. Daar ontstaat dan een zuurstoftekort en een tijdelijke, lichte bewustzijnsdaling. Dit wil niet zeggen dat de hersencellen de controle verliezen. De hersenen registreren een zuurstoftekort en proberen de doorbloeding te verbeteren. je hartslag is hoog tijdens het gebeft worden je komt klaar je ontspant direct, je vaten ontspannen ook bloeddruk daalt je valt flauw |
Nooit gehad en het hoeft voor mij ook niet, want na flauwvallen voel je je over het algemeen niet erg lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm. Schrok je vriend daar niet van dan?
Ik bedoel, opeens lig je daar "levenloos" op bed. Ikzelf heb het nog nooit meegemaakt, gelukkig maar! Want ik val van mezelf ook wel een om, iedereen schiet dan in paniek. Ik zie het al voor me dat ik dan omval. Denk dat mijn vriend van schrik ook omvalt. =) |
Ik voelde het aankomen dus ik kondigde het aan. En ik lag al, dus het was denk ik niet zo schokkend.
|
Altijd blijven ademhalen(y)
|
Citaat:
"I'm coming!" (raad de filmquote) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat amma zegt. (Y) |
Zoooo, das wel goede sex geweest dan
|
Citaat:
Dat weet je hopelijk toch wel?;) - TS: Wat deed hij precies dan? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Als je maar geniet toch :D |
Als je maar geniet nix aan de hand toch anders tjah genaaid
|
nooit geweten dat dat kon! :D
|
Dat lijkt me echt geen pretje... fijn dat je nog kon waarschuwen. Hoe voelde je daarna dan?
|
hoelang was je flauw gevallen ??
|
sorry dat ik moet lachen :)
|
Had een jaar geleden gelachen, dan was het nog leuk geweest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |