![]() |
Wat kan jou dag goed verpesten?
Precies wat de vraag vraagt :p :
Wat kan jouw dag goed verpesten? En gebeurt het wel eens? Excuses voor de taalfoutjes, dat kan ook mn dag verpesten :( |
ruzie, gezeik, ziek zijn, liefdesverdriet, pijn...
neuh, ik probeer eigenlijk m'n dag zo min mogelijk te laten verpesten door dingen... door te relativeren, mezelf verwennen of pijnstillers te nemen... |
Een regenbui waar je op de fiets doorheen moet, zodat je kleddernat aankomt op je bestemming.
Wanneer je dan eindelijk (ook al koud) opgedroogd bent, je weer terug naar huis moet door opnieuw regen. Eigenlijk, regen in zijn algemeenheid.... Voor de rest sluit ik me aan bij Gothic |
Kater.
|
vermoeidheid
|
Vroeg opstaan, redbullgebrek, sigarettengebrek, toetsen, leren, zeikende ouders, ruzie.
|
Een onwillige verstandskies.
|
Als ik iets probeer te maken en het lukt niet, of als ik ergens druk mee bezig ben en dan blijkt dat het allemaal overbodig of verkeerd is, maar over het algemeen zijn er weinig dingen die mijn dag verpesten.
offtopic @ ZAO, gebeurd met een d :s |
Citaat:
+ jouW dag. Maar ontopic: ik heb niet zoveel waar m'n dag echt door laat verpesten. Als er 's ochtends iets vervelends gebeurt dan denk ik de rest van de dag er gewoon zo weinig mogelijk aan. |
vooruitzicht dat ik gistere met een grote bek op me werk iedereen beetje aan het uitdagen was over fey-ajax
en nou moet ik morgen weer werken :( |
Verkoudheid/misselijkheid, zoals vandaag.
Familie. Vaak. |
gekut op school
regen kou donkerte liefdesverdriet |
Verveling. En dat komt zelden voor. :p
|
Ruzie en gezeik enzo, maar daar zet ik me meestal wel vrij snel overheen dus ik voel me daar niet echt een hele dag kut over. Ziek zijn vind ik ook niet zo erg, dan wordt ik tenminste lekker verwend. Een dag lang verplicht naar kut muziek luisteren, daar kan altijd wel aardig pissig om worden.
|
Citaat:
|
Ruzie met vrienden of familie
Zo ziek zijn dat je alleen maar in bed kunt liggen Gelukkig komen beide dingen zelden voor. :) |
saaiheid..
als mn moeder 's ochtends begint te zeuren, dan kan ik echt de hele dag chago zijn. |
Citaat:
|
De standaard dingetjes he :o
Gezeik, ruzie, stress etc. :o |
Citaat:
|
ruzie met m'n vriend
slecht cijfer op school sowieso ruzie een pechdag (al m'n bussen etc. die te laat komen) slecht slapen |
Citaat:
|
Liefdesverdriet
Onzekerheid Accountclean-ups :( |
Geconfronteerd worden met mijn gebrek aan orde en overzicht. Dat iets niet lukt doordat je stukjes niet bij elkaar heb weten te voegen. Het is vaak een spiraal. Doordat ik in zo'n slechte stemming geraak, lukken andere dingen ook niet of zijn niet langer plezierig.
Het hangt vooral van mezelf af. Als ik in een goed stemming ben kan heel weinig mijn dag verpesten. |
Iets verkeerds eten en daardoor last van m'n buik/darmen krijgen. Of hoofdpijn. En dat gebeurt met enige regelmaat.
|
De melk of de cornflakes die 'smorgens kwijt zijn, ruzie in de ochtend, batterij van mijn mp3speler die leeg is. Dit allemaal kan mijn dag 'smorgens al verpesten.
's Middags als mijn beste vriendin sjaggie is, als ik ruzie krijg met iemand uit mijn klas of vrienden, een toets verknallen. 's Avonds als er thuis ruzie is, als ik mijn teen stoot of als ik iets kapot laat vallen. |
In de sloot vallen. :confused:
|
Gezeik met mensen.
|
Gezeik van sommige personen die altijd zeiken en waarvan het lijkt dat ze er nooit mee op zullen houden.
|
Alles. Maar omgekeerd werkt het ook zo.
Zo kan 1 dag meerdere malen omslaan in the-worst en the-best-day-of-my-life. En dat heeft ook wel wat... |
hoofdpijn, iemand die voor half 10 het in zijn hoofd haalt tegen mij te gaan praten (sorry:o), mensen die zich teveel tegen mij aan bemoeien.
|
domme mensen die denken dat ze slim zijn :o
Ik ben dan ook erg blij dat ik mezelf nooit tegenkom ;) |
Mensen die niet openstaan voor andere meningen. Ik kan er niet tegen wanneer gesprekken niet worden afgemaakt door zulke halsstarrigheid.
|
me ex tegenkomen met der nieuwe vriend (n)
maja duurt ook maar een kwartier |
weinig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Gezeur van mensen
- Dat je zelf slechte zin hebt en eigenlijk geen verklaring hebt waarom je dat hebt - Dat de studie niet loopt - Dat ik loop te piekeren - Dat internet het niet doet - Liefdesverdriet - Dat ik me niet lekker voel - Tegenslagen die "opeens" komen Zoiets... en laat nou de eerste 5 dingen (en het 6e in mindere mate) vandaag allemaal aan de orde zijn. (n) |
Citaat:
|
aids.
|
geldtekort
rekeningen betalen een of andere malloot die mijn achteruiterwisser gemold heeft |
Citaat:
|
Gebrek aan sigaretten en/of bier
|
Zoveel, maar ik denk dat zeikende en arrogante mensen toch wel het ergst zijn...dat komt iig vaak voor. Verder nog genoeg andere dingen (zoals tentamens, dingen die niet lukken, enz.).
|
Ik ben redelijk goed in het verpesten van mijn eigen dag. :o
|
Wanneer je iets moet doen op die dag waar je totaal geen zin in hebt en dan loop je er constant tegen aan te hikken en ben je blij als de dag om is.
|
Dat ik iets wat ik van plan was te doen niet doe, maar dat is dan mijn eigen stomme schuld.
Bepaald soort opmerkingen. |
Onvoldoendes.
|
Slecht weer, verveling
|
De jankende hond van de buren. Al de hele ochtend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |