![]() |
Wat is de perfecte (bij)baan?
Wat zou voor jou de perfecte (bij)baan zijn?
TS begint: Doe mij de baan van Jeremy Clarkson maar, (presentator Top Gear) |
Jeremy Clarkson's baan is inderdaad een hele goeie (Y)
Bekend voetbalanalist lijkt me trouwens ook wel wat ;) |
Op een redactie van een (plaatselijke) krant werken of voor een tijdschrift :)
|
Eigenaar van een goedlopende hardware zaak.
|
Sowieso eigenaar ergens van, ik hou er niet van om voor een baas te werken. :o
Gewoon leuk cafe'tje ofzo, misschien in combinatie met een simpel restaurantje :o |
De bijbaan waarbij ik gewoon een auto en laptop van de zaak heb. ;)
|
Schrijfster (Y)
|
een perfecte bijbaan is flexibel, verdient goed en het werk is leuk(y)
|
Eind redacteur bij de FHM...in Engeland :)
|
eindredacteur of hoofdredacteur, showhost van een beetje interresante (talk)show die ergens over gaat, presentator van een goed autoprogramma - ik zal ooit het eerste echt goede nederlandse autoprogramma presenteren, tis maar dat je t weet ;) - of matrassentester.
|
Ik vind mijn bijbaan eigenlijk wel heel perfect. Werk ik een kroeg/discotheek en heb superflexibele werktijden. Krijg altijd vrij wanneer ik wil en het verdient super! Kan niet beter (y)
|
Hoofdredacteur van een reistijdschrift als Reizen of werken bij een reisprogramma als Yorin Travel...
|
Ik vind mijn bijbaan echt geweldig (y)
Superleuk werk, gezellig, leerzaam, soms ontroerend, flexibele schema's en een goed salaris. En je kunt een beetje aanpappen met iedereen om je artsen-netwerk je vergroten :D Het is dan ook het alom gewilde baantje binnen mijn studie :bloos: |
Citaat:
|
Beddentester op koopavond.
|
Meewerken aan voorlichtingsactiviteiten op de universiteit verdient echt goed. (y) Schoolvakken zijn een beetje een nadeel af en toe. Beter dan vakkenvullen in elk geval.
|
Als student kun je chauffeur worden en lease auto's van de ene plek naar de andere plek in Nederland rijden. Rij je dus in de nieuwste dikke bmw's en audi's rond! Oja, en je krijgt ook nog een vergoeding van de reistijd om bij een leasebedrijf te komen (met OV). Perfect baantje dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het bijbaantje wat ik had was voor mij het perfecte bijbaantje. Blokjes laseren, heerlijk rustig zitten met mp3speler aan, colatje in me hand en zelf mijn rookpauzes indelen :cool: (y)
|
Mij lijkt bijles geven heel erg leuk. :)
|
pimp my ride - er (y)
|
Citaat:
En als iemand buiten de rondjes iets wilt drinken, dan pak ik het altijd. Lijkt me zo rot als je in bed ligt en het zelf niet kan pakken :o (ik verwen de mensen altijd een beetje met extra drinken en bodylotion enzo :D) |
ronaldinho zijn
of radio-dj |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Reisprogramma presenteren, ja dat lijkt me wel wat.
Het liefst word ik slapend rijk. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |