![]() |
Gedonder om Cartoons III
Citaat:
en als je het daar niet mee eens bent, dan moet je maar de wet veranderen. |
Hoelang denk je dit topic open te houden? :nono: :|
|
Alsof een deel III nog nodig was.
|
Citaat:
|
Mark, als jij je ook zo gedraagt tegenover docenten, dan ga je het nog heel moeilijk krijgen op de uni.
"Ik vond het een kutfilm." "Onderbouw eens?" "NOU, GEWOON, JEZUS LUISTER EENS NAAR ME EN VERDRAAI M'N WOORDEN NIET!" |
Citaat:
maar goed wat verwacht ik ook van een Antifa-sympatisant :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals ik eerder al zei: als jij ergens kans ziet het vuurtje nog wat op te stoken, zal jij het niet laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is namelijk vrij normaal om die te geven, namelijk. |
Citaat:
Maar weerleg mijn argument dan es? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet waarom iedereen me nu afschildert als iemand die nooit zijn posts onderbouwt? Is dat zo van: ik kan de discussie niet winnen, laat ik dan maar onwaarheden over iemand gaan verkondigen? |
Een normatief debat dus?
Oh, dat zijn de leukste. |
Citaat:
Snap je? |
Ik vind dat joden, makkelijker wegkomen met de holocaust bagatalliseren dan Iraniers.
|
Citaat:
Maar ik heb mijn posts zo vaak uit hun verband gerukt gezien door toedoen van anderen, dat ik het niet gek vind dat het soms onduidelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
en als je dat niet bevalt, dan moet je de wet maar veranderen. wat zit je me nu af te kafferen for no reason? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar is dit het Cartoons-topic of het Mark Almighty-topic? Jezus, echt.. |
fitie fitie fitie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja dacht je dat ik nóg een keer *alles* uit ging typen? 'k Ben je tiypmiep niet. Ja kom nou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Go jerry, go jerry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat het je nou om de feiten of omdat het joden zijn? Want ik zie wel een joden-fetisj anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier heb je trouwens de onderbouwing: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1354471 |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg deel III?
het zijn spotprenten bedoeld om mensen te amuseren en anderen lichtelijk te bespotten, ze moeten niet zo janken |
Citaat:
|
Citaat:
en geldde ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |