![]() |
*het komt zelfs uit me oren!!*
hallo mensen,
ik ben al heel lang verkouden (ook allergei erbei) maar als het dus heel erg is loop het water (als ik in bed leg) gewoon uit me oren.......is dit wel normaal??? want het is wel zeer gor!!!! liefs Janet ik hoor het wel van jullie P.S wie heeft dit nog meer????(zoja,wat hebbe jullie er tege gedaan??) |
klinkt als een middenoorontsteking. Gaat in principe vanzelf over maar als het te lang duurt kan je beter ff langs de dokter gaan.
|
Citaat:
het loopt er gewoon uit.....gaat hij me oren uitspuiten als het telang duurt!!!! |
had ik ook, toen ik oorontsteking had. Ik zou eventjes de dokter bellen, als ik jou was.
|
Citaat:
|
Citaat:
(soms hoor ik nix met 1 oor) |
Citaat:
|
Ik heb precies hetzelfde en toen heb ik mijn oor laten uitspuiten (5 keer) En nu zit er nog 1 oor dicht en er komt witte vloeistof soms uitdruipen.... Het is nu al een half jaar of langer en de dokter zegt dat het oorsmeer nu weg is
|
Citaat:
|
als ik jou was zou ik na 4 maanden idd even naar de huisarts gaan omdat je gehoor ook belangrijk is...en zware ontstekingen doen ontzettend veel pijn is mijn ervaring! en t lijkt me ook erg irritant als t vocht er steeds uitdruipt. mijn vriend heeft ook een chronische oorontsteking en hoort ook keiveel dingen niet dus als ik jou was toch ff naar de dokter!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ook een beetje zoiets, maar niet in de mate waar Janet het over heeft........maar dat heb ik echt al vet lang....... :S M'n oren zitten ook vaak dicht enzo..... Alleen heb ik niet speciaal oorpijn en ben ook niet verkouden. Wel heb ik de laaste tijd een soort chronische keelpijn (niet heel erg hoor...) Kan ik dat dan ook hebben *is bang* Verder zou ik als ik Janet was dus wel naar de dokter gaan, want ik vind dat verhaal van mathfreak maar eng.... :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is gewoon ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw. Maar oft normaal is weet ik niet. Tip: de huisarts :)
|
Citaat:
|
Ik heb ook eigenlijk altijd mijn neus dicht zitten. Soms verkouden, soms door de stof en soms door de allergie of hooikoorts. Maar ik heb geen last van vocht uit mijn oren, misschien moet je dat even melden bij je huisarts.
Love, Lis |
heys,dank jullie wel voor jullie advies en dnek zekers dat ik het ga op volgen als ik terug kom van me vakantie!want het doet soms ook pijn ofzo en dat lijkt me niet goed....
|
Sterkte ermee!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |