![]() |
Wat is jouw domme actie van vandaag?
Wat is jouw domme actie van vandaag?
De mijne: Ik ging een lekkere prei-kerrie ovenschotel maken. Ging allemaal perfect, totdat ik hem in de oven wilde stoppen..... Dat paste dus niet. Dus ik naar de buren met mijn schaaltje... *klop klop* Eh, ja, mag ik jullie oven wel even gebruiken? :o |
Naar college gaan. Daarom moest ik om 06:00 uit mijn bed! :eek:
|
Ik kwam te laat in de les en ik zei tegen de leraar dat ik het leerboek uit m'n kluisje had gehaald - hij wist helaas dat we die les niet dat boek zouden gebruiken. :(
|
Ik heb aan persoon A. iets vertelt over persoon B. en dat mocht persoon B. niet weten omdat ik het niet aan persoon A. mocht vertellen.
Dus wat vraag ik vervolgens aan persoon B. 'Wie weten het nou eigenlijk allemaal? Ik, persoon A. blablabla' waarop zij mij aankijkt van persoon A. weet het helemaal niet?! en ik mezelf klem lul... OMG ik ben hier zo slecht in ik verlul mezelf altijd! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha idd. Is het daar altijd zo warm? Had nog nooit eerder in zaal 1 gezeten :o
|
Citaat:
Van mij mogen ze zaal 4 wel weer open gooien. (y) OT: Achteraan (dus hoog) in een hete collegezaal gaan zitten. |
Ik zat bijna achterin, hoorde nauwelijks iets :s pff, ben halverwege Bestuursrecht weggegaan :o te saai, te warm, te druk
Zaal 4 rockt. Was-ie trouwens alleen vandaag gesloten, of is het een permanente verandering? |
Citaat:
|
vanmorgen kom ik met mijn moede ogen de collegezaal binnen en ging zitten naast een macho van een vent. Ik weet niet waarom ik dat nu gedaan heb, maar zag maar daarna dat de leukerds van mn klas ergens anders zaten. Dus ging ik maar even rechtstaan met de uitvlucht dat ik nog notities moest halen... Het klinkt waarschijnlijk niet zo dom als dat het was.
|
Citaat:
|
Met m'n tentamen vergat ik helemaal dat voor een bepaalde integreer-opdracht een bepaalde formule gebruikt moest worden. :bloos: (n)
|
niet opnemen van mijn gsm :|
|
Ik was vrijdag nogal melig en dus heb ik het laatste uur, nadat twee jongens de hele tijd mijn spullen hadden afgepakt en ik ze steeds probeerde te wurgen en te slaan (het slaan is gelukt (y) ) heb ik op het bord geschreven ' X en Y zijn eikels! :mad: ' (Ja, triest, ik weet het. Ik kon het niet laten. De etui heeft gesproken.)
Anyway, vandaag hadden we het eerste uur les in hetzelfde lokaal. X en Y komen naar mij toe, jatten mijn agenda waarna ik het komende 2 uur probeer om de boekenleggers die eruit zijn gevallen weer terug te krijgen. Ik heb allebei de jongens weer gemept. Ik had ze natuurlijk kunnen negeren maar dan denken ze dat ze alles bij me kunnen maken. Ik heb nu mijn agenda, etui en boekenleggers terug. Het voelde wel goed, maar het bleef dom. |
Mja, niet echt dom, maar ik ziet wel weer ontzettend veel te piekeren over van alles en nog wat, terwijl dat helemaal niet hoeft.
|
Ik ging wokken, maar ipv olie had ik woksaus gekocht.
Smaakte lekker gelukkig en was nauwelijks aangebrand, maar toch. Dit topic komt wel vol door mij, ik doe elke dag domme dingen. |
Nog geen domme dingen vandaag.
|
Niks.
|
Ik heb mijn hoofd keihard gestoten tegen de deur van het balkon bij het te enthousiast door de trein lopen in mijn zoektocht naar een zitplaatsje.
|
Helemaal niks!
|
alles.
|
Ik heb mijn diepvriespizza laten aanbranden :mad: (n)
|
Ik begon te vroeg aan de redbull
|
Niks.
|
Vandaag nog niks.
Gister was ik bij het wiskunde schoolexamen mijn formulekaart vergeten :o |
Betekend met een d schrijven in een zin waar het met een t moest. Terwijl ik altijd loop te zeiken over verkeerd spellen... Ja, dan krijg ik 't wel een paar keer te horen ja. :o
|
Ik zei nog een keer doei terug naar degene die naast me had gezeten in de bus, maar ze had het tegen de buschauffeur.
|
ik heb 'gespijbeld' :nono:
|
Bij biologie er eerst een kwartier over doen om het DNA zo mooi mogelijk in de slotjes te laten lopen en dan net als ik helemaal klaar ben, het omstoten :(
|
Met m'n bureaustoel over m'n teen rijden die toch al kapot was :(
|
Werd vandaag drie keer achter elkaar gebeld door verschillende onderzoeksbureau's/hypotheekverstrekkers/stichting adopteer-een-kamerplant. Op een gegeven moment had ik het wel gehad en toen voor de vierde keer de telefoon ging, schreeuwde ik heel hard "Wat moeten jullie nou weer?!". Bleek het mijn vaders werkgever te zijn :bloos:
|
Citaat:
|
Ik had aan D. verteld dat hij iets tegen J. moest zeggen maar helaas deed D. dat nogal niet-subtiel.
|
Niets. ;)
|
Eh ik heb mijn toets Spaans niet geleerd in m'n twee vrije uren, terwijl ik mezelf dat beloofd had en nu heb ik de toets verneukt..
|
een hele lesvoorbereiding maken, voor voetbal. Dan een lesvoorbereiding maken voor volleybal, maar die onder de naam 'voetbal' opslaan. Hele voetballes weg (n)
|
in de les nogal luid een geheim vertellen zodat de gehele rij voor ons het gehoord heeft. :|
|
laat beginnen met huiswerk
|
De telefoon toch opnemen terwijl ik naar huis wilde gaan, nu miste ik mijn trein (n)
|
met mijn net nieuwe hakschoenen door de blubber baggeren. en vervolgens thuiskomen en erachter komen waarom mijn teen zo'n pijn deed. mijn teennagel was weer eens in mijn andere teen gedrongen. bloed overal. ik moet ook vaker mijn teennagels knippen maar ik ben bang voor ingroeien.
dat was wel weer vrij dom allemaal. |
Ik viel flauw na het bloed doneren omdat ik te lang deed alsof ik oke was.
|
m'n bed weer uitkomen
|
Gewoon met knallende koppijn heel hard werken, veel nadenken en vooral veel regelen. En mijn bed uitkomen. En in discussie gaan met mijn vader.
|
Hakken aantrekken, daar niet op kunnen lopen en vervolgens over iemands tas struikelen.. :o
|
weer teveel bier gedronken....
Morgen waarschijnlijk kater tijdens college.... |
Een plastic bekertje in de prullenbak proberen te duwen en dan nog missen kwam wel dom over. :P
|
ik heb nooit domme acties
|
Ik stootte de open fles rosé om. :o Gelukkig ging ie niet kapot en viel er niet zo heel veel uit. Oh ja, eerder op de avond had ik al een glas van 't aanrecht afgepleurd, dat ging wel kapot. :p
|
Dat ik geen avondeten heb gehad en het eigenlijk niet kan doen om op dit tijdstip nog warm te gaan eten :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |