![]() |
Mr Romance
Komt sinds afgelopen woensdag op Net5 om half 9.
Amerikaanse realityserie waarin twaalf mannen strijden om het volgende mannelijke model voor de cover van de Harlequinromans te worden. De adonissen worden gedurende zes weken getest op de meest uiteenlopende eigenschappen, van zwoele oogopslag tot de meest romantische pose. Ik heb het vorige week gezien en moet zeggen: vermakelijk. Al is het alleen al om de ego's van sommige kandidaten. En ze zijn allemaal bruut gespierd natuurlijk :o |
Ik snap echt niet dat ze daar weer zo'n hele competitie omheen moeten bouwen.
Je kiest toch gewoon de lekkerste en stuurt de rest naar huis? :D |
Citaat:
|
bah jij geilt natlk op zulke dingen he stinkerd :D :o
|
Citaat:
|
Die ene die 'al 12 jaar model is' is zo irritant. Vooral omdat ie ook elke 5 minuten moet zeggen dat hij al 12 jaar model is. :(
|
Ik heb een kleine 10 minuten gezien van dit programma en ik vind het echt terrible :D
|
verschrikkelijk.
die ouwe met zn verschrikkelijke accent die denkt dat hij nog knap is met lang haar. en dan die mannen, het lijken net vrouwen. |
Het is verschrikkelijke televisie eigenlijk. Een lager niveau vind je niet, die mannen hebben ontzettende ego's en ze zijn alleen maar heel druk met zichzelf bezig. Daarnaast slaan die opdrachten helemaal nergens op en zijn die mannen net een stel vrouwen bij mekaar.
Heerlijk om naar te kijken dus :D Echt leuk dat die mannen het allemaal heel serieus nemen, terwijl volgens mij de programma-makers vast niet het idee hadden van een echte wedstrijd houden, maar gewoon vermakelijke televisie te maken met een stel hele ijdele mannen (y) |
Citaat:
|
Als eerste man op dit topic: Ik heb er een paar minuten van gezien en vond het echt vreselijk, er zitten een paar bij die net homo's zijn (opzich niks mis mee maar een beetje raar voor het programma waar ze aan meedoen) en ze hebben echt hele vreemde lichamen, aan de ene kant lijkt het net of ze te dik zijn maar ze hebben toch ook wel weer veel spieren, niemand bij mij op fitness ziet er zo uit. Vinden de vrouwen hier die lichamen nou echt mooi?
|
Citaat:
Die met dat donkere haar is echt smerig Echt, ga alsjeblieft niet aan de anabolen om deze shit te bereiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb beide afleveringen gezien en het is met afstand het achterlijkste programma dat ik ooit heb gezien, maar het is zó fout dat het leuk wordt. Die Mark & Tony zijn echt om te kotsen zo walgelijk, maar ik vind Adam, Andrew & Justin wel erg leuk. Maar jezus, wie wil er nou een vent die zijn benen scheert en vaseline op zijn tanden smeert? :eek: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan kijk je toch om te lachen :p
|
ja ik lach ze echt uit hahaha
|
hahaha, 't wordt volgens mij niet meer uitgezonden. :p 't was toch nog niet afgelopen?
http://www.oxygen.com/specials/conte.../over_main.jpg echt vreselijk dit. :D |
Volgens mij wordt het nu op zondag uitgezonden :cool: (y)
|
Ik vind het een leuk programma... :bloos:
Tis toch in principe niet 'erger' dan America's Next Top Model? En die domheid van een aantal maakt het onwijs grappig (idd die ene die 'al 12 jaar model is', dat maar blijft herhalen en dan toch verliest van een visser :D ). En dat sommige ook gewoon heel onzeker zijn... Of met een haaienknuffeltje slapen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |