![]() |
Lonely
Stelling: zonder vriendje/vriendinnetje is het saai. (n)
|
Het leven is zo saai/spannend als je het zelf maakt
|
Want je hebt geen vrienden om iets mee te doen?
Vrijgezel zijn is niet saai, jij maakt het saai en je maakt een probleem wat er niet hoeft te zijn. Ik moet er niet aan denken dat ik het leven van mijn vriend op zou moeten leuken, omdat meneer het er anders niets aan vind.... |
Help jezelf, of klaag: niet.
|
|
Kan. Tis maar wat je er zelf van maakt. :o
|
Hahaha, nee.
Je kan spannende dingen beleven als vrijgezel hoor. :cool: Ja eenzaam kan het wel zijn, maar dat is niet hetzelfde als saai :confused: (dus zie ik het verband lonely/saai niet helemaal) |
Het leven is gewoon saai.
|
Even een dingetje tussendoor...
BleuEyes, wat is dat voor plaatje van jou? Het lijkt namelijk op Amy Lee... :D |
Daar moet je niet over zeuren, daar moet je iets aan doen.
|
OMG als je je daar op je 15e al druk om maakt... ik zou maar meteen van een flat springen...
|
Zoekfunctie :)
|
Citaat:
ot: get a life?? |
MET vriendje/vriendinnetje kan het ook saai zijn
met de juiste uiteraard niet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder vriendje vind ik het niet saai, ik mis dan alleen het knuffelen enzo...
|
op bepaalde momenten saai ja.
op andere momenten weer niet. Het leven bestaat uit momenten. |
Citaat:
Maar tis maar net wat je er zelf van maakt, ik ben gelukkig met het leven wat ik heb en de mensen om me heen, de dingen die ik doe en leef 100%. Maar toch, als ik geen vriendin heb mis ik vaak toch iets, dat gevoel dat je compleet bent, dat extra stukje geluk, meestal als ik een relatie heb voel ik me net een stukje lekkerder, prettiger en relaxter, tenminste als de betreffende vriendin en relatie relaxed is :D |
Zonder vriendje is het soms saai, met vriendje is het (tot nu toe) nooit saai ;)
|
Citaat:
Stelling slaat op poep natuurlijk, daar hoef je verder geen woorden aan vuil te maken :) |
Citaat:
|
Absoluut helemaal mee eens... Het is echt saai zonder een warm iemand om je heen...
|
Zoek hobbies
|
:rolleyes: @ TS
|
Citaat:
Hobbies is het engelse meervoud. |
ik snap het verband tussen saai en lonely ook niet helemaal? :confused:
|
misschien ben je zelf wel saai :bloos:
|
Nee, niet echt. Je kunt het zo saai of spannend maken als je wilt.
|
Ook met vriendje/vriendinnetje kan je leven wel saai zijn (bijv. wanneer deze langere tijd voor werk onderweg is). Het is wat je er zelf van maakt.
|
Ze zegt toch niet dat zij het met de stelling eens is? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt er aan hoe je je voelt en hoe "erg" je het jezelf maakt zonder vriendje/vriendinnetje.
|
Als je jezelf niet kan vermaken, ben je blijkbaar zelf saai. :rolleyes:
|
[B]WOOW, mensen het was maar een stelling!!! Ik heb nooit gezegd dak het eens ben met de stelling! :confused: [/B]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja een vriendin is altijd leuk, maar wat wil je er aan doen als je er geen hebt?
|
Zo, weer leuk geweest :)
Gebruik de zoekfunctie en vooral je goede verstand, want de stelling slaat natuurlijk nergens op :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |