![]() |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Dit is het topic waar nieuwsberichten terecht kunnen zonder discussiewaarde.
Hier vallen dus zowel berichten onder als: "Vrouw bijt slang" en "Thaise jongen heeft spijkers in maag" of: "Zwaar ongeluk op de A1" en "Driedubbele moord in Gouda" De forumbazen hopen met deze nieuwe regeling dat het discussie-gehalte weer wat omhoog gaat op N&A en wij niet steeds met pijn in het hart topics moeten gaan sluiten die wel erg serieus zijn, maar waar weinig of niks over te zeggen valt behalve: "goh, wat erg" enzo. |
Jongen (15) rijdt opnieuw rond in gestolen streekbus
Uitgegeven: 6 februari 2006 20:52 Laatst gewijzigd: 6 februari 2006 20:55 SPANKEREN - Een 15-jarige jongen uit Doetinchem is maandagavond in Spankeren op de Veluwe aangehouden, omdat hij rondreed met een streekbus die hij in zijn woonplaats uit de remise van het vervoersbedrijf had gestolen. Dezelfde jongen is eind november vorig jaar betrapt, toen hij met een bus van Apeldoorn naar Dieren reed en onderweg zelfs passagiers oppikte, aldus een woordvoerster van de politie. Een chauffeur van het vervoersbedrijf waarschuwde de politie dat er een bus uit de remise was gestolen. Korte tijd later zagen agenten in Spankeren de jongen met de gestolen bus rijden. Hij had alweer een kleine twintig kilometer met het gestolen voertuig afgelegd. Of de jeugdige chauffeur ditmaal weer passagiers heeft meegenomen, is nog niet bekend gemaakt. bron: nu.nl |
Ik ben trouwens voorstander van het heropenen van de cartoons-thread, daar is het laatste woord nog lang niet over gezegd denk ik.
|
Nou moet er iemand een belegen opmerking maken over het gedeelte "wij forumbazen" in T_ID's beginpost...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het best, al was ik het niet eens met het gespam van Kenjir vs. Mark verder was het een prima topic, relevant en elker dag weer discussiewaardig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zal hem stemmen opleveren (y) Vooral van zieken, pensioengerechtigden, ouders van schoolgaande kinderen en boeren :)
|
Citaat:
Ik vind het weer zo typisch: wapens vóór onderwijs, ziekenzorg en armoedebestrijding. In een bananenrepubliek verwacht je zoiets, maar in een Westers land toch niet? Ho... wacht... |
Citaat:
zo vader zo zoon he |
erm.. jullie moeten niet vergeten dat hij niet met echt een ruime meerderheid heeft gewonnen, he... (waarvan sommigen dat in twijfel trekken i.v.m. Ohio of zoiets,.. ).
Bush zal het waarschijnlijk niet meer zijn, maar wellicht wel een andere Republikein. Ach,.. een wat democratischere republikein of een republikeinse democraat, maakt op zich weinig verschil :) |
Citaat:
meer dan de helft = gewonnen |
ja, dat snapt mijn reet ook nog wel :)
maar het gaat erom dat ik betwijfel of de steun nu meer zal zijn bij het uitroepen van het woord "terrorisme". Met zijn huidige woorden lijkt me dat niet bevordelijk voor stemmenaantrekkerij. Daarnaast schat ik dat zijn woorden voor schone energie en laat het midden oosten links liggen vooral populair was bij de democratische kant van de VS. |
FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!FPTP! FPTP! FPTP!
Och, ik kan dat wel de hele avond zeggen. |
Citaat:
had nog ergens een spotprentje over bush (onee niet weer een spotprent, rellen!) over: we need another 9/11 maar ik geloof dat we hier niet mogen discussieren (tenminste niet diepgaand) :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
da's mijn schuld nouja, dat de grammatica van het origineel rammelde. Dat mensen het verkeerd overkopieren,.. tsja. :) |
Eerste vrouwelijke president Internationaal Hof
(Novum/AP) - De Britse rechter Rosalyn Higgins is als eerste vrouw verkozen tot president van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. Dat heeft het gerechtshof maandag in een verklaring laten weten. De 68-jarige Higgins volgt per 6 februari de Chinees Shi Jiuyong op. Ze is al sinds 1995 rechter bij het gerechtshof en is verkozen voor een termijn van drie jaar. Eerste vrouwelijke president Internationaal Hof http://www.gla.ac.uk:443/newsdesk/ne...os/ros_hig.jpg De Jordaanse rechter Awn Shawkat al-Khasawneh is aangesteld als vice-president van het hof, dat geschillen, vaak grensgeschillen, tussen landen behandelt. http://sljournal.uaeu.ac.ae/images/Al-Khasawneh.jpg http://www.nieuws.nl/167065/Eerste_v...rnationaal_Hof |
|
Ik snap 'm niet, is dat nou moslimhumor? Ben nooit te beroerd van nieuwe dingen kennis te nemen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Basisscholieren blokken op Citotoets
Uitgegeven: 7 februari 2006 07:24 Laatst gewijzigd: 7 februari 2006 09:23 ARNHEM - Ruim 162.000 basischolieren uit de achtste groep leggen dinsdag, woensdag en donderdag de Citotoets af. Ongeveer 6400 scholen doen mee aan wat officieel de Eindtoets Basisonderwijs heet. Net als vorig jaar worden de oudste scholieren op 85 procent van de scholen op deze manier getest. De toets helpt leraren, leerlingen en ouders bij de keuze voor de meest geschikte vorm van voortgezet onderwijs. In de week van 6 maart ontvangen de scholen de resultaten. De Citotoets meet wat een leerling op de basisschool heeft geleerd. Slagen of zakken kan niet; de score wordt uitgedrukt een getal tussen 500 en 550. De toets bestaat uit tweehonderd meerkeuzevragen over taal, rekenen en studievaardigheden. Bijna 90 procent van de deelnemende scholen maakt ook het vrijwillige onderdeel wereldoriëntatie, dat uit negentig opgaven bestaat. http://www.nu.nl/news/669087/10/Basi...8video%29.html Mn zusje maakt het ook in Egypte, met nog drie andere Nederlandse kinderen. :) |
Je ziet toch op die prent dat een mens met een dier trouwt?? Volgens mij wordt daarmee door de tekenaar Europese progressiviteit op de hak genomen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach hun inspiratie t.a.v. joden was op, dus gooien ze het maar op het belachelijk maken van het homohuwelijk ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat S. een artikel plaatste waarin een Israelische vrouw met een dolfijn (?) trouwde, waarop bepaalde mensen haar van antisemitisme oid beschuldigden. Daarnaast herinner ik mij iemand die met haar/zijn hond trouwde. Dus het kan wel. In turkije kunnen bepaalde mensen die geen scholing hebben gehad ook geen handtekening maken, maar de late ze hun vingerafdruk geven. Dan kunnen honden ook wel, maar dolfijnen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij helemaal niets. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard had wel vermeld moeten worden dat zo'n huwelijk niet geldig is. :) |
Citaat:
En misschien zullen bepaalde geestelijk gehandicapten aanvoelen wat een huwelijk is, maar sommige van hen weten niet eens hoe ze heten, moeten praten, etc, en die weten heus niet wat een huwelijk inhoudt. (zelfs ik weet niet precies wat een huwelijk inhoudt) |
Citaat:
-kelly |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |