![]() |
Wacht jij altijd in of buiten het bushokje?
Het viel mij laatst op dat mensen heel snel geneigd zijn om buiten het bushokje te gaan staan als ze op de bus staan te wachten, heb jij dat idee ook en doe jij het zelf ook?
Ik wacht er eigenlijk altijd buiten. :) |
Ik ook altijd buiten, ik leun er soms tegenaan.
|
Maarja soms ook niet.
|
In het hokje.
Tenzij die vol is of er geen hokje staat. ;) |
In het bushokje, dan kan ik de lijnennetkaart bekijken om de tijd te doden. :p
|
Citaat:
Bij mij verschilt het. Als er al iemand staat hoef ik er niet zonodig bij te gaan staan. |
Alleen als 't regent wacht ik binnen.
|
als het bankje vrij is wacht ik binnen al zittend. Is het niet vrij of er is geen bankje, dan ga ik er buiten staan.
|
Ik loop heen en weer, maar ik ga niet zo vaak met de bus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal in het bushokje, ligt eraan of er mensen staan
|
Ik leun altijd tegen een paal die het dak van het hokje ondersteunt.
|
Altijd buiten. Stoer.
|
Ik ga altijd op de stoep staan, parallel aan dat halte bordje, met een fietspad ertussen.
Tenzij het regent natuurlijk |
Citaat:
|
in als er heel veel plaats is. Als er al mensen zijn ga ik er buiten staan.
|
Citaat:
|
Ik heb slechts een buspaal om mij mee warm te houden:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Christ, dat je nog nadenkt over zoiets :D maar vooruit, buiten, tenzij het regent.
|
Pff, waar ik zin in heb. Soms heb ik zin om lekker in de zon of de regen te staan.
|
Citaat:
|
buiten
als het hard regent ga ik binnen staan. d'r staat eigenlijk ook zelden iemand in het bushokje. |
Ik ga eigenlijk nooit met de bus.
O! Op de metrostations sta ik meestal NIET in een hokje :o Voor de tram geldt hetzelfde. |
Ik wacht meestal altijd er buiten, omdat ik dan altijd snel in kan stappen. Behalve als het regent of het koud is, dan zit ik liever in het bushokje.
|
We hebben hier zo'n fijn bus'hok' wat aan 2 kanten open is, je staat dus altijd in de wind/kou/regen.
|
Binnen het hokje als..
- ik wil zitten op het bankje - het keihard waait of regent Buiten als... - er al vieze of enge mensen in het hokje zitten - ik wil roken en er mensen in het hokje zitten (wel zo sociaal) En anders maakt het me niet uit. |
Ik plan 't altijd zo dat de bus er aan komt, voordat ik in het hokje ben kunnen gaan staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
buiten :) behalve als het regent, dan prop ik me tussen de 40 mensen die er al in staan :) (y)
|
Ik sta binnen, want ik ben altijd te koud gekleed.
Tenzij ik wil roken, want dat is niet lief voor de niet-rokers en kindjes. |
Daar valt geen touw aan vast te knopen :)
Hangt af van de bevolkingsdichtheid in het bushokje, het weer, mijn bui, of ik krantje/koffie heb etc. |
Buiten. Ik loop altijd wat rond.
Behalve als het regent. |
Citaat:
|
Als ik moe ben dan ga ik in het hokje op het vieze bankje zitten, behalve als het echt te ranzig is uiteraard. Anders sta ik er liever buiten, omdat die hokjes altijd stinken en een beetje beschimmeld zijn.
|
Daar zit geen lijn in, eerlijk gezegd. Ik sta dáár waar het op dat moment het beste staan is.
|
Meestal sta ik bij het paaltje, erbuiten dus. Als het hard regent of als ik erg moe ben (zodat ik dus wil zitten), in het hokje.
|
Citaat:
|
Bij mooi weer of als het bushokje vol is buiten. Als het regent binnen
|
ik ga nooit met de bus......
|
Áls ik met de bus ga, drentel ik altijd een beetje rond het hokje, rond die paal die er staat. Ik kan niet stilzitten en wachten.
|
Citaat:
|
Ik ga niet met de bus.
|
Ik wacht nooit op de bus.
|
Ik zit altijd op het bushokje. Anders ziet de buschaffeur me nooit. ;)
|
Buiten. Want rokers staan er vaak binnen, of meisjes die bang zijn voor hun kapsel. Ik hoor niet bij een van die groepen.
|
Ik prefereer de auto, maar als ik met de bus ga sta ik heel zelden in het bushokje.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |