![]() |
Islamitische scholen afgeschaft?
Eejj, ik moet deze week een debat map gaan inleveren dat te maken heeft met een stelling. Mijn stelling is: Islamitische scholen moeten worden afgeschaft. Ik ben zelf islamiet en de leraar die me deze stelling gaf vond et grappig dat ik tegen islamitische scholen moest zijn. Dus kan iemand mij bronnen/info/argumenten geven over wat ik kan gebruiken?
Echt hartstikke bedankt als je wilt meehelpen ;) THNX :):D:D:D Thnx ;) |
Ik vind gewoon dat ze alle 'religieuze' scholen moeten afschaffen. Geen Christelijke scholen, geen Islamitische, geen Joodse enz.
|
-> MT dunkt me.
Verder is het bijvoorbeeld zo dat speciaal onderwijs strikt gezien ongrondwettelijk is omdat het onder de staat valt. ook kun je aanvoeren dat op basis van de vrijheid religie thuis hoort in de privesfeer en mensen er geen aparte instituties voor moeten stichten. Verder kun je wijzen op bepaalde radicale elementen die vanuit het Midden-Oosten Islamitische scholenen financieren met ronduit dubieuze doelen. Verder zou je vrijelijk kunnen citeren uit dit boekje.. 12,50 is niet zo gek veel voor een goed cijfer in een debat dat meegaat naar je examen. |
Je docent is pervers.
Verder: nee, zolang bijzonder onderwijs nog wettelijk beschermd is, is dat je reinste lulkoek. |
je zou ook kunnen zeggen dat het goed is voor de intergratie, als iedereen zoveel mogelijk naar dezelfde openbare school gaat.
|
Ik zie geen bezwaren tegen bijzondere scholen.
|
Citaat:
|
Ja kweet dat die leraar van mij een flikker is thnx voor jullie replys?
Iemand anders nog info? THNX :) :D :) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Bite me :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |