![]() |
Naar welke nieuwe albums kijk jij uit met je snuit?
Ik naar de nieuwe van Tool en Ministry, die allebei als het goed is in mei in de winkels zullen liggen.
|
nieuwe radiohead
|
De nieuwe van Patrick Wolf.
|
De nieuwe van Symphony X, waarvan nog niet bekend is wanneer die uitkomt, en de nieuwe van Tool.
|
Citaat:
|
damien rice
thursday biffy clyro |
The vines
Red hot chili peppers The raconteurs |
Ben al jaren aan het wachten dat bassist Dave Larue eens een nieuw album uitbrengt! :o
Ook ben ik benieuwd naar een nieuw studio album van Scott Henderson en Allan Holdsworth, maar die laatste zit financieel in zak en as! ;) |
Christina Aquilera (alhoewel ze meer de classic 50's kant op wilde, betwijfel ik dit ernstig)
Tool APC Strike Anywhere SCHIET EENS OP ZEG IK DAN verder weet ik het zo niet.......... |
Tool
Pearl Jam Katatonia Anathema My Dying Bride |
Citaat:
ot: - radiohead. - thursday. |
Symphony X en My Dying bride zijn bij mij erg welkom.
Luca Turilli's soloplaat die blijkbaar in Maart/april uitkomt wacht ik ook op Verder wacht ik met smart op het nog ingetitelde 4e album van Dragonland dat waarschijnlijk ergens in de lente/begin zomer zal uitkomen. Ik heb al een aantal demotracks mogen proeven en het klinkt heerlijk. En daarnaast mag van mij Elexoriej dit jaar wel een debuutalbum uitbrengen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe album Monster Magnet + Nebula
|
De nieuwe Maiden hè. Zal nog wel een halfjaartje duren (N)
|
About.
en verder boeit 't me momenteel niet glaub ich. |
Tool, Nathan Fake, Chris Clark.
|
morrissey,thursday, radiohead, thee silver mountain reveries, postal service.
|
Citaat:
|
waar ik echt naar uitkijk:
mogwai thursday |
T00L
Pearl Jam Guns N' Roses (alleen al omdat ie al ongeveer 10x zou zijn uitgekomen) Smashing Pumpkins (mocht de reunie een feit zijn) Radiohead |
Blind Guardian
Obituary Komt er verder nog wat leuks uit dit jaar? |
Tool
Mastodon Lamb Of God Psycroptic Scar Symmetry |
Als ik me niet vergis komt er nog een album van System Of A Down uit. Of is die er al? Als ie er al is dan ga ik asap naar de FRS om m te halen en als ie er nog niet is dan wacht ik daar dus op. :P
|
uiteraard Tool/Radiohead
Derek Bailey/Evan Parker/Han Bennink - Topography of the Lungs en Evan Parker - Saxophone Solos reissues The Ex + Getatchew Mekurya album Mohammed Jimmy Mohammed band verder zie ik wel wat er uitkomt. |
|
Tool, Cannibal Corpse
|
Tool
Damien Rice Thursday Radiohead Muse Explosions in the Sky Amen Ra |
Weet ik veel - ik weet alleen van Satyricon dat ze bijna klaar zijn. Tool, Radiohead etc. kan me niet zo boeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Johan!
|
Jimmy Edgar voldoet in ieder geval aan de verwachtingen, supergay.
|
Citaat:
Lees dit maar eens, stond op een jazzforum. :rolleyes: Heb de gitaristen alledrie ooit geïnterviewd. De meest gesloten figuur is Allan Holdsworth. Toevallig of niet beschikt net hij over een totaal eigen techniek, die door velen werd nagebootst, doch slechts bijzonder zelden met succes. Zelf zit hij momenteel financieel aan de grond, raakt hij aan geen optredens, zit hij opnieuw aan de drank en is hij z'n vrouw kwijt. Laatst heb ik hem ontmoet in de kelder van de Spirit of 66 in Verviers (die dienst doet als loge...!). Ik heb toen Peter Hertmans meegevraagd. Deze heeft hem beloofd om workshops te organiseren in de diverse conservatoria. |
Citaat:
Maar: Tool Poison The Well, al gaat dat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren.. |
Citaat:
|
Edgar rox :P
|
Volgens mij leef ik vooral in het verleden :)
|
De nieuwe Entombed.
|
Textures - Drawing Circles
Nieuwe Strike Anywhere plaat alhoewel ik geen idee heb wat ik hier van moet gaan verwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De nieuwe Smashing Pumpkins.
En ben wel benieuwd naar de nieuwe Ilse DeLange. |
Citaat:
|
Tool (mei)
Satyricon (april) Meshuggah Sleepytime Gorilla Museum (zomer) soloplaat Ihsahn (emperor) (maart/april) Mastodon |
Radiohead (mei)
Muse (voorjaar) Johan (geen idee??) Embrace (maart) |
J Dilla (jay dee) - The Shining
Madvillain - Madvillainy II |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |