![]() |
No Mercy 2006
Maandag 17 april 2006 (2e paasdag)
013 Tilburg 3000 cent No Mercy Cannibal Corpse Kataklysm Finntroll Pro-Pain Hate Eternal Sinister Mayhem Belphegor Grimfist Sadus Ajattara Legion Of The Damned Psycroptic Aanvang 16.00 / zaal open 15.00 Alle Zalen / entree 30,00 euro (tweede paasdag)/ 3,35 euro servicekosten Vvk gestart op 7 januari |
Klinkt vet metal.
|
|
|
Citaat:
http://i18.ebayimg.com/05/i/06/0a/59/42_1.JPG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Cannibal Corpse, hoe kut is dat.
|
Cannibal Corpse :D
Kataklysm :D Finntroll :D Pro-Pain :D Hate Eternal :D Sinister Mayhem Belphegor :D Grimfist Ajattara Legion Of The Damned :D Psycroptic Sjah aanwezig dus |
merendeel is meer dan aangenaam, zeker aanwezig.
|
Ik kom ook wel weer even buurten.
|
Tsja wel weer veel van hetzelfde.
Al zijn Kataklysm, Pro-Pain, en zeker Hate Eternal en Psycroptic natuurlijk leuke orkesten (y) |
Toch maar weer kijken of ik die dag vrij kan krijgen.
|
Citaat:
edit: sorry voor de up, maar het is nog niet geweest dus dat mag wel vind ik |
Hate Eternal en Pro-Pain kunnen mij wel bekoren, toch ga ik niet.
|
Kataklysm&Finntroll is al genoeg reden om te gaan, en ook nog eens op me verjaardag (y)
|
Citaat:
FINTROLL KOMT NIET |
Finntroll is vervangen door Norther. Ook Sadus en Hate Eternal hebben afgeblazen. Uiteraard is er het een en ander toegevoegd ter compensatie.
Bevestigd: 1349 Ajattara Belphegor Cannibal Corpse Grimfist Kataklysm Legion of the Damned Mayhem Mystica Norther Pro-Pain Prostitute Disfigurement Psycroptic Sinister |
Geef mij maar die eerse line-up.
|
Citaat:
|
Zou alleen voor Cannibal Corpse heen gaan, maar ja tilburg en 30 euro :(
Nieuwe album al gehoord?? wacht ik up em wel ff |
Citaat:
|
omg MAYHEM :confused: :s :| ;)
|
Hmm, balen dat Hate Eterneal ge-cancelled is (n). Dat had ik wel willen zien an sich, ach wie weet ga ik nog voor Prostitute Disfigurement.
|
hate eternal ja(y)
|
Derek Roddy Is weg bij Hate Eternal ;(
|
jep.
dagdag HE. |
Hehe mja die gast is wel erg goed inderdaad.. ben benieuwd wie ze als vervanger gaan aantrekken.
|
lijkt me iig sterk als ze "opeens" kunnen kiezen uit 5 drummers van dat niveau.
Zit laureano niet zonder werk momenteel? |
Citaat:
Ik zou ze gaan zien 24 april :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |