![]() |
ik heb een grote neus :(
vind ik niet mooi! :(
(mn hele familie trouwens) |
thank you so much for sharing that with us.
|
Fotooo!
|
Mijn leven heeft ineens veel meer waarde !
|
neuscorrectie??
|
Citaat:
|
Het zit dus in de familie. Je kunt ook op een andere manier afstand doen van je familie, mocht je dat willen.
|
tsjah zaag er een stukje af zou ik zeggen
|
Ik heb kromme vingers :(
|
een teken van karakter (y)
|
Bij mannen is dat een aanwijzing dat ze een grote lul hebben, wat zou het bij vrouwen betekenen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij vrouwen de grootte van hun minderwaardigheidscomplex? Maar het is hier hoogstwaarschijnlijk de puberteit. :o |
Citaat:
|
Handen, voeten en neus zijn groot door botjes die erin zitten, in penissen zitten geen botjes :p
Maar ehm, ts, vervelend voor je. Wat wil je met dit topic? |
Citaat:
|
Nah, zegt niks denk ik.
Of een vrouw nou 1.50 is of 2 meter, dat zegt ook niks over de grootte van haar borsten. (Of neus) |
Ik heb kleine handen maar wel een grote lul dusdie stelling gaat niet op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook een reusachtige neus. Lang vond ik hem irritant, nu heb ik hem geaccepteerd en innerlijke rust gevonden.
|
t schijnt dat je oren en neus altijd blijven doorgroeien :D
|
als in: who f****ng cares?
|
Citaat:
|
Ach, mijn vriend heeft zijn neus twee keer gebroken en een grote, brede, niet zo heel charmant scheefstaande neus :p Boeie. :D
|
-->Psychologie
|
ik ook ! ik ook !
|
Citaat:
Indien jij, TS-er (kunnen we hier niet een andere afkorting voor verzinnen.. TS staat voor tentamen suicide, ofwel een suicidepoging). Maar goed, wat wilde ik ook alweer zeggen?? Oh ja, is je doel een neuscorrectie? Informeer dan bij je verzekering of ze dat vergoeden en bezoek je huisarts. Wil je je neus accepteren? Dan doe je dat?! |
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die bij TS aan zoiets denken, eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ok, ik weet niet hoe serieus dat soort dingen soms zijn :p Sommige mensen beginnen bij 't minste of geringste ook al 'trigger!' te schreeuwen, dus ik weet soms ook niet meer waar ik nou aan toe ben :p
|
Citaat:
|
Ach, je hebt tenminste nog geen paars gezwel door met je stomme kop voor een magnetron te hangen :D: Magnetron
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het wel ernstig is: Breng het volgende keer wat anders meneer alto... |
Wat is precies je vraag?
Topic gesloten. Mededelingen, daar doen we niet aan... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |