![]() |
Je eigen liefdes gebaar
Wat (zou je willen) doe( n) je voor je luver als je zelf heel verliefd bent?
TS: ik zing wel eens heel hard op de fiets tegen iedereen dat ik zo verliefd ben.. (weetie niet) letterlijk van de daken schreeuwen dus:o |
oja, en ik schrijf wel eens een liedje of gedicht over hem..:bloos:
|
ja, want jij fietst altijd over de daken. :)
|
Citaat:
|
nouja, ot. ik weet eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt, bedoel je nou wat je voor 'je lover' doet als je heel erg verliefd bent en hoe je dat laat merken of hoe je je dat in het algemeen laat merken? :confused: want, zoals je zei, merkt híj niks van dat zingen op de fiets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend is daar wel goed in. Heel hard door het huis of door de straat schreeuwen dat hij zoveel van me houdt of zo verliefd op me is :D Of midden in een gesprek aan iemand vragen: vind jij Ilona ook zo mooi/knap/lief?
:D Mafkees eersteklas dus :p |
Citaat:
|
Ik laat het vaak alleen aan hem heel duidelijk merken, want de rest van de wereld bestaat dan niet (of heeft er iig weinig mee te maken en daarnaast wil ik geen andere mensen lastigvallen :p).
|
Citaat:
|
tsja nee heb niet specifiek gebaar
|
Ik zeg: Ik ben verliefd op je.
Dat zeg ik nooit dus als ik het zeg dan is dat speciaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen hebben geen idee. |
Ik ben dan altijd heel spontaan en lief :bloos:
Kan hem ineens beginnen zoenen, of midden in een gesprek zeggen "ik vind je geweldig, weet je dat? Nou, praat maar verder" :) Een sms'je sturen als ik op een gek moment in de dag aan hem denk, hem onverwachts komen opzoeken als hij aan het studeren/werken is met een gebakje van de bakker. Zo van die dingen. Of hem gewoon aangapen, en dan zegt ie "wat?" en ik dan "gewoon, niks" en hij "nee, wat?" en ik weer "niks..." tot hij vanzelf doorheeft waarom ik zo kijk naar hem. Nu nog een vriendje vinden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontbijt op bed voor m maken
leuke cadeaus voor m kopen ( van die dingen die hij terloops laat vallen dattie die nodig heeft maar nooit zelf haalt omdattie te lui is, of dr geen tijd voor heeft en het dan weer vergeet, daar verras je hem het meest mee :) ) als hij me om 5:30 smst na het uitgaan, om me weltrusten te wensen ,naar hem toegaan en bij hem in bed kruipen. |
Citaat:
|
off:
mja helaas.. romantiek praat je er echt niet in. heb ik gemerkt. zelf, gewoon dingen als spontaan langskomen, een uur lang over een smsje denken om het echt perfect te maken....etc |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
de hele tijd naar m glimlachen, zonder te zeggen wat er is (hij weet op n gegeven moment wel dat ik m gewelig vind), hem zomaar heel enthousiast(plat)knuffelen, smsen als ineens in me op komt hoe leuk ik hem wel niet vind :bloos:
|
Ik heb ooit mijn toenmalige vriendje opgehaald toen hij bij een vriend was..
- het was een kwartier fietsen - het was 2 uur 's nachts - ik lag al in bed te slapen - het sneeuwde keihard en het was ijskoud Ik wilde gewoon graag dat hij langskwam dus toen maar zo :o |
Citaat:
daar heb ik nou ook altijd last van .... zit je een uur lang te denken... maar dan na een uur verstuur je het maar, omdat je dan denkt: die ander gaat heus niet achter elk woord een grote betekenis zoeken :p |
Citaat:
:o |
De ervaring is dat ik het eigenlijk niet zo laat merken aan de buitenwereld. Gaat er bij mij meer om dat het meisje in kwestie het weet. Daar is m'n gedrag dan meestal ook op afgestemd.
Maar ik vertel het meestal wel aan een paar vrienden en die vertellen het dan ook weer door en dan wil men wel vaak weten hoe ik er voor sta. |
ik zeg "ik hou van je" tegen hem (y).
|
Citaat:
|
Ik doe lief tegen diegene. En dat is al heel wat voor mij :o
|
Citaat:
|
Ik knijp (lees knuffel) hem zo nu en dan eens helemaal fijn :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |