![]() |
zelfbevrediging
Hallo mensen, ik had gehoord dat je van veel zelfbevreding zaadbalkanker kan krijgen is dat waar, en zo niet wat kan je krijgen als je veel aan zelfbevrediging doet?
|
Ben je nou serieus lid geworden om dit te vragen? Of is dit een grap (niet grappig overigens) met een undercover?
Ik heb gehoord dat je er blind van kan worden als je het veel doet.. [serieus antwoord] Je kunt er niks van krijgen, behalve spierpijn in je arm [/serieus antwoord] |
Ja, en ook armkanker in de arm waarmee je jezelf aftrekt :p
|
Ja ik heb ook gehoord dat je piemel eraf kan vallen als je te vaak klaargekomen bent.
|
van trekke word je doof :D
|
is bullshit
|
Je bent 17?
|
nou volgens mij kan je er toch wel wat van krijgen, je kan ook migraine krijgen heb ik gehoord
|
Ja en je hand groeit boven je graf.
Nee, je kan er echt niks van krijgen. Dat zeiden ze vroeger tegen kindertjes, omdat mensen dachten dat zelfbevrediging vies en slecht was (aldus God), om ze bang te maken. Dus tenzij je streng gristelijk bent, kun je het doen zo vaak je wil :) |
Je krijgt overal kanker van tegenwoordig en ik kan zelf aantonen dat als je lijk speelt, maar nog wel levende cellen hebt (dit is een puur theoretische situatie, kan niet echt voor lange tijd) dan NOG krijg je d'r kanker van. Heet normale mutatie.
Als je wil weten of het een hogere kans opleverd? Ik denk het niet, rukken is mechanisch in het proces en zover ik weet leidt het niet tot een sterk verhoogde zaad-productie. Dat betekend niet een sterk verhoogde celdeling. Mutaties gebeuren meestal bij celdelingen. Met andere woorden, je hebt meer kans dat je kanker krijgt als je elke keer dat je afrukt in plaats daarvan een smal sneetje in je ballen maakt (leidt wel tot meer celdeling) |
Dat krijg je alleen als je naar lelijke wijven kijkt, of er aan denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor een slotje?
|
Citaat:
Als je informatie zoekt, kijk eerst even of je info betrouwbaar is voor je het aanneemt ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |