![]() |
Metallica - Escape From The Studio Tour 2006
We had such a great time when we did this back in the day in '95, which was . . . eh, like we had planned for '06, a year dedicated to nothing but writing and recording . . . Oh well how the best laid plans can change. So when we were asked, we figured why not do it again!!! Escape from the studio once more and spend our summer vacation hanging out at the coolest live music festivals on the planet.
Here's what we have so far: June 3 Nurburgring, GER - Rock Am Ring Festival June 4 Nurnberg, GER - Rock Im Park Festival June 8 Arnhem, HOL - Gelredome June 10 Donington UK - Download Festival June 11 Dublin IRE - Download Festival Please understand that we're making this up as we go along. We wanna keep you as in the loop as possible, but this shit is literally happening as we are typing, so please watch this space for more info as we get it regarding support acts, potential additional dates, change of something or other not expected as these VERY words are being typed, etc. Goed, dat wordt vast knaken opzij zetten.. |
Metallica is overrated.
|
Kill em All, Ride the lightning en Puppets overrated?
|
Hey je hoort me het niet slecht noemen, maar verafgoden is weer wat anders. Maargoed daar gaat het hier niet over, ik heb ze al een keer gezien dus ik ben niet present.
|
je hebt geen verstand van metal.
Present @ Rock am Ring! |
Citaat:
|
en wat moet dit grapje kosten dan?
|
geen idee. RaR was 115.
|
Citaat:
Voor mij hetzelfde, al gezien. Altijd een kutband gevonden, maar op Werchter vond ik ze toch wel heel erg vet. |
Dat grapje in het Gelredome zal wel een euro of 60 zijn ben ik bang.
|
nog geen idee over welke bands metallica gaan vergezellen?
|
jawel, maar dat zeggen we niet want dan weet Metallica het ook.
|
Citaat:
|
ja. Maar een van de grootste metalbands ooit "overgewaardeerd" noemen is dezelfde vergelijking als "dillinger is live een kutband want ze bewegen niet".
|
maar metallica live is wel echt ontzettend saai, was ze binnen een half uur moe en toen stonden er nog allemaal van die ontzettend irrante mensen vooraan die me nie eens door lieten om die ellende niet meer hoeven te zien
|
oude metallica: (y)
nieuwe metallica: (n) |
gelukkig spelen ze live voornamelijk alleen maar oude nummers (Y)
|
Citaat:
ik ben trouwens helemaal een fucking heiden als het om Metallica gaat want dat laatste album kan ik nog het meest waarderen. |
k ga er iig geen geld voor neerleggen, laat ze maar naar pinkpop komen ofzo :o
|
(N)
Nooit intressant gevonden die band. |
Citaat:
|
Citaat:
ga alvast maar een vet snaredrumgeluid inpunchen voor de forumgrind \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oude albums van ze kan ik nog wel aanhoren, maar om nou te zeggen dat ik ze graag zou willen zien, totaal niet eigenlijk. Ze hebben wel wat leuke dingen uitgebracht, verder blijven het een stelletje irritante geldwolven. |
Nee dan liever Insane Clown Possy.
|
:d
|
Hahaha (y)
|
jeeej :D
|
Citaat:
Zou wel kkvet zijn wanneer Metallica hoofdact zou zijn. Of iig, zou komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zal wel niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoeveel het gaat kosten, want gelredome is wel chill naast de deur (y)
|
met Juice eens.
Dan heb je van die mensen en die pakken 1, hooguit 2 festivalletjes, zien daar (vaak) de slechtste concerten uit de reeks, volgepakt met wat mensen willen horen, aan vast tijdstramien verbonden en veeel te groot en hoeven dan vervolgens die band niet nog een x te zien 'staat op de lijst, heel mooi, volgende'. |
Citaat:
|
ik heb ze al een keer gezien want ik had het kaartje gekregen toen en ik hoef ze niet nogmaals te zien
|
Citaat:
|
lekker voor je
|
ik en mn mama gaan (y)
edit: arnhem dus |
op RaR 2004 was het echt subliem, werd toen ook gefilmd voor MTV, flinke dot vuurwerk en perfect geluid (voor het publiek iig).
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als de prijs mooi is ben ik er zeker, nog nooit live gezien. |
Pff... moet wel gaan, beloftes gemaakt enzo :) dus daar kom ik niet onder uit :)
|
Citaat:
|
Dat zou wel kunnen idd, Smeets heeft ooit gezegd dat hij niet verder wil gaan dan 2 ton ofzo voor een hoofdact.
|
was limp bizkit niet 1 miljoen gulden destijds?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |