![]() |
Textures - Drawing Circles
http://www.vs-webzine.com/imgitw/TEX...rclesCOVER.jpg
"Drawing Circles", due on April 17 via Listenable Records. "Drawing Circles" track listing: 01. Drive 02. Regenesis 03. Denying Gravity 04. Illumination 05. Stream of Consciousness 06. Upwards 07. Circular 08. Millstone 09. Touching the Absolute 10. Surreal State of Enlightenment mp3tje: http://www.vs-webzine.com/mp3/Textur...ebzine_com.mp3 |
Klinkt echt supervet! Ben ontzettend benieuwd naar de rest van de plaat!
|
:cool:
dikke produktie ook. |
SIKED
Jezus, ik vond Polars al een ongelofelijk toffe plaat en kijk echt heel erg uit naar deze nieuwe plaat. Mp3tje klinkt erg lekker iig, nieuwe zanger is geen slechte keuze geweest iig. Aanwezig bij de release party in 013 natuurlijk \m/ . |
Vet die cleane zang erin :) Krijgen ze toch iets meer een eigen gezicht.
Nummer klinkt over het algemeen ook wat meer recht toe recht aan dan Polars, maar dat is zeker geen slechte zaak wat mij betreft. |
Citaat:
|
Ik ben ook wel benieuwd naar de productie opzich, hoor het nu door laptop speakers dus dat zegt niet bijster veel. Zo eens even het nr op cd branden en straks in de auto naar huis luisteren (y) .
|
Helder en vet.
|
in het begin vond ik het gitaargeluid een beetje zwakjes maar eigenlijk is het gewoon perfect zo (Y)
|
Ik vond dat gitaarluid op 'Polars' echt geweldig, mega strak, amper reverb en het beukte verschrikkelijk (y).
|
Wauw, dat klinkt geweldig.
En eindelijk is het zo gelukt om de cleane zang goed erin te passen. |
en ik ben ook positief (Y) klinkt veelbelovend
|
ik vind die sfeerstukken supervet.
Maar die zanger mag wel wat vaker zijn bek houden. Het is geen jens kidman. |
Textures is ook geen Meshuggah.
|
Citaat:
|
jammer van het artwork
|
sorry maar dit nummer heeft Destroy Erase Improve met dikke letters op zn voorhoofd staan (net zoals Polars overigens) met die trashy vraag antwoord blaf stukken (beetje jammer, 10 jaar na dato :p), gelukkig worden het dan wel enigszins gered door die cleane stukken, doen me enigszins Oceansize achtig aan.
|
Na het een paar keer geluisterd te hebben vind ik dat dit nr toch wat minder beukt dan de nr's op Polars, hoop dat de rest toch wat meer in die trand is.
|
Stefje underplayed ook een beetje. Ik wil meer geshred!
|
nou, eerste luisterbeurt:
- iets minder "in your face" - wat meer proggy dingen - nog steeds snoeiende riffs - een wat coherenter geheel vergeleken met Polars - ff wennen aan de hoeveelheid "zang" (krijg je met een goeie zanger) - iets melodieuzer |
|
Vette plaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vuile uppers! (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |