![]() |
Wat is het belangrijkste dat jij in je leven bereikt hebt?
Heb jij goud gehaald op de olympische spelen? Of was het halen van de 1000 post het belangrijkste wat jij in le leven bereikt hebt? Spreekt u maar.
|
Ik vertik het om ook maar iets in mijn leven te bereiken. Dat lukt tot nu toe aardig.
|
Slagen zonder ook maar een flikker te doen al die 6 jaren is het mooiste wat ik bereikt heb, denk ik.
|
Ik heb nog bijzonder weinig bereikt helaas, zelfs de kaap van duizend posts heb ik nog niet geslecht. :(
Ik heb nog dromen, dat dan weer wel. ;) |
Ach ja, dromen :(
|
Helemaal niks. NOG niet, hè ;)
|
Ik bereik op DIT moment iets, namelijk mijn duizendste post.
Wat een leven heb ik toch. :( |
M'n gymnasiumdiploma? Of het leven wat ik nu leid? Niet echt iets bijzonders nog :p...
|
Mijn sociale leven en mijn twee opleidingen waar ik allebei via brieven en interviews en tests ben binnen gekomen.
|
Ik heb mijn record hikken verbeterd. :o
Nu 3 uur achter elkaar, je wordt er moe van. Daar ben ik toch wel zeer trots op, dat ik dat bereikt heb in mijn leven. :o |
Citaat:
|
Ik heb nog weinig noemenswaardigs bereikt. En om nou mijn VWO-diploma of propedeuse te noemen is ook zo afgezaagd.
|
Wat een kutvraag, gezien mijn antwoord.
Vrij weinig dus. :( |
vrij weinig.
Havo diploma en rijbewijs, maar daar heb je ook hele volksstammen mee in Nederlands, niets noemenswaardigs eigenlijk dus. |
Ik heb een keer alle blaadjes van een boom geteld. :)
|
k kan het ABC boeren
|
mn diploma dan maar? met een 4 voor latijn, dat wel :)
|
Ik heb niks bereikt :(
|
HBO-diploma.
|
Ik bereikte een groeiende vrijheid.
|
Mijn titel "Bachelor in de Toegepaste Psychologie"
En mijn ex uit mijn leven gekregen (nooit gedacht dat ik over hem zou geraken :s) Op plan staan: titel van "Master in de Psychologie" behalen. En de vent van mijn dromen vinden... |
Het cum laude behalen van de titel meester in de rechten was wel tof.
|
mn veterstrikdiploma :(
|
Citaat:
|
en mn vwo'tje, maar dat vind ik geen prestatie
|
Citaat:
Welgefeliciteerd, dus. |
M'n rijbewijs :D
Zo wat was ik blij dat ik net ontsnapte aan het staatsexamen... |
Citaat:
|
Nog niks tot nu toe :)
|
Citaat:
|
Ik heb het atheneum redelijk gemakkelijk gehaald. Dat was het wel. Mijn studies heb ik nooit afgemaakt, dus daar kan ik ook niet mee braggen :(
|
:(
Wil je me hier niet mee confronteren? :( |
vwo diploma gehaald, een van eerste patiënten met bepaald medicijn en met bepaalde prothese, mijn overweldigende positiviteit die ik uitstraal en blijf stralen.
|
Ik heb 23661 posts op Scholieren gemaakt.
|
qua diploma's m'n vwo diploma, toen was het heel wat, maar inmiddels niet zo bijzonder meer..
maar persoonlijk ben ik heel blij dat ik bereikt heb dat ik op de universiteit studeer, dat ik een goede en leuke bijbaan heb en dat ik nu het leven heb wat ik altijd wilde hebben, dus (Y) |
rijbewijs, havo diploma
|
waarom hebben zoveel mensen het over diploma's of andersoortige briefjes als het gaat over iest bereikt hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
Haal je je diploma dan heb je je doel bereikt. Simple as that. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mezelf te accepteren. :(
|
Citaat:
|
vwo diploma en rijbewijs.
|
tot nu toe?
Havo gehaald op mezelf gaan wonen |
Een heleboel, maar het allerbelangrijkste moet nog komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NK Windsurfen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |