![]() |
Tshirts bedrukken
Wie koopt hier allemaal no-prints en bedrukt ze zelf?
Ik zou namelijk een aantal t-shirts willen bedrukken. Wie kent hier een goed progamma om hiervoor ontwerpen te maken? Welk soort papier heb ik nodig etc... Kunnen jullie me een beetje op weg zetten? :p Tnx! |
Paint en dat papier kan je halen bij een copy shop.
|
Jah, je kunt gewoon op dat papier printen en dan op je shirt strijken. Gaat trouwens wel snel bladderen, vooral als je shirt van een stof is die rekt. Eh... programma's? Photoshop, Fireworks?
|
Citaat:
|
iedere standaard pc heeft paint, wist je dat? en strijkpapier koop je bij de bruna, maar de hema is goedkoper
|
En anders kan je nog altijd gimp downloaden. :)
|
|
zeefdrukken? bij een paar jongerenvereningingen bij mij in de buurt kun je dat doen. (ik doe het wel eens op school, en het is heel makkelijk en leuk :))
|
Ik print iets uit, trek dat over op het shirt, en dan ga ik er met textielverf overheen. Kost eventjes wat tijd, maar geeft een goed resultaat.
Daarna fixeren in de oven, niet met de strijkbout! |
Citaat:
Je krijgt geen leuke tshirts als jij een goed programma nodig hebt voor het ontwerp, het ontwerp moet er al zijn. |
photoshop?
|
Ik laat het altijd doen bij www.shirtcity.com :o .
|
Citaat:
En gebruik je dan gewone textielverf? En ik ben altijd bang, dat als ik zelf een ontwerp maak en dat met de computer print op dat papier, de inkt erafgaat, na een aantal keer wassen. Of maak ik me nu bang voor niets? |
Citaat:
vector ftw http://www.stencilrevolution.com staan wat tutorials over het zelf maken van shirts en stencils. |
Citaat:
wie zegt dat ie geen ideeën heeft? |
Beter ga je naar een bedrijf wat ook dingen drukt voor bedrijven. Betere kwaliteit en het kost je misschien iets van 10 euro per shirt.
|
http://www.ichwillspass.de/ndw/bands/nichtsc.jpg
Ik wilde het shirt van de linker maken maar ik ben niet zo goed met kwastjes heb ik het idee :( |
Citaat:
oh en prints kun je het beste maken met illustrator, dan kun je m exporteren als ai of eps en kan hij meteen gedrukt worden, ik weet alleen niet meer wie daar nu over begon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohh prijs zal wel rond de 10 euro liggen voor drukken denk ik
|
geen geld tshirt kost nog geen 5 euro!
|