![]() |
[te IDM om het IDM te noemen]colours of teh pwnf
omg ja twee weken na de primeur bij Botulism is colours of the wind omgedoopt in colours of teh pwnf en zeg maar wat je ervan vind. ik ben het dus, pakembeet weetikveel hoe lang geleden.
http://kvlt.claymations.net/html/muz...softehpwnf.mp3 rechtsklik etcetera. geef me whiskey voor de forumgrind en ik grunt voor je(L) |
haha vdo (Y)
|
je bent mn angel of death.
\m/ |
geil
|
Lies, ik graaf je stem.
Vooral die snik rond 3.20/3.30 brengt me in hogere sferen. |
och daar ligt ook zoveel passie in :(
|
ja, heet. (y)
|
ohja wachtf serieuze verbeterpunten zijn meer dan welkom.
|
Je kan wel zingen, maar je klinkt minstens 10 jaar ouder.
|
mm dan klink ik inmiddels dus pak hem beet 20 jaar ouder
|
Klinkt serieus goed. Op sommige punten flink nederlands accent, maar ach. Fors.
|
ja dat van dat nederlandse is zeker waar, maar dat is inmiddels gelukkig wel verdwenen. Ik was waarschijnlijk ook zo zenuwachtig dat het daardoor komt, mijn zangdocent zei het na dat optreden toen ook geloof ik.
|
Hoe lang is dit geleden dan? :|
|
naar mijn schatting een jaar of drie ongeveer. en in de tussentijd heb ik de spreekwoordelijke baardf in de keel gekregen.
|
*snik* Beter dan Aåronf ! *snik*
|
Citaat:
kan je een liedje opnemen voor me? Ipv "Hey Michel" --> "Hey Mickel" :cool: |
ja in ruil voor een naaktfoto van jou zal ik eens kijken wat ik kan doen(Y)
|
:eek: en ik maar wachten tot de grind komt...
edit: ik kan wel zeggen dat het erg mooi is, maar dat weet je zelf al (y)(y) |
hehe dankjewel(Y)
heeft er nog iemand op of aanmerkingen/verbterpunten/afzeikdingen? behalve dan die belachelijke liedkeuze :| |
Wie speelt de piano?
|
de beheerder van de muziekstudio. hij had een beetje last van de zenuwen denk ik.
|
Oew, ik heb een afzeikpunt. Mijn boxen kraakten op 3:15, nouja, toen kraakten ze het hardst :)
|
Ja best goed gezongen, pianospel is wel belabberd trouwens...
|
Citaat:
|
Zo zo grandmommy, dit is goed gezongen. (y)
|
Citaat:
MAAR ik ben natuurlijk veel meer geinteresseerd in jullie tips en kritiekpunten wat zangtechniek betreft. Ikzelf ben absoluut niet te spreken over mijn frasering op sommige momenten en het netjes afronden van tonen. En er zitten een shitload aan misgepakte tonen in maar dat zal ook wel weer deels te wijten zijn aan de zenuwen, want bejaarden zijn echt klootzakken tegenwoordig. |
Why teh fuck zing jij niet voor waardf ?
|
ik ben niet gevraagd;)
|
egged hat recht. joah! ik vind dat liesf moet zingen voor waardf. (die stem is echt kkheet. (y))
|
Citaat:
|
w0rd Mark, we moeten er vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wil jij met mij nedergrime maken?
|
Citaat:
in my very humble opinion +f @whaxx: nedergrime, wat is dat? |
grime, alleen dan in het nederlands.
en daarvoor heb ik een stoere vrouwelijke mc nodig. |
bedoel je van die uk garage grime? moet ik dan rappen? in het nederlands?
|
geef je op voor de volgende idols zou ik zeggen
|
wat een kutopmerking<3
|
oh nou het was niet kut bedoeld hoor :s
|
oh gelukkig maar. maar waarom dan idols? het doet me pijn:(
|
Het volumeverschil tussen de uithalen en rustige stukken is een beetje groot denk ik. Voor de rest afgezien van de uitspraak op een paar punten best goed. Doe d'r iets mee zou ik zeggen.
|
ja dat volumeverschil is inderdaad nogal groot, in die periode was dat ook uist wel de bedoeling omdat ik toen de kracht nog heel erg miste en dus een aanleuning moest hebben in de vorm van heel hard zingen. Inmiddels is de beheersing in elk geval zo ver dat ik kracht kan zetten op meer verschillende volumeniveau's. en voor het zachte gedeelte hetzelfde. Maar het is wel zeker een punt waar ik nog steeds aan moet werken. Bedoelde je trouwen ' de uitspraak op een paar punten' of ' op een paar punten best goed?'
|
Oh wat mooi. (y)
|
Citaat:
|
hehehehe dan wil ik wel een pocahontaspakje aan(L)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt een mooie stem... en dat met zo'n klote topictitel :P (ik had iets anders verwacht.)
Wat ik wel een beetje jammer vind is je uitspraak, je hoort in de coupletten vaak dat je Nederlands bent. (of hoe leg je dat uit?) Het hangt volgens mij samen met je timing, ook weer in die coupletten. Desalniettemin, goed. Speel je zelf piano op de opname? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |