![]() |
WAT IS EEN GOEDe BEHUIZING?????
ik zoek dus een goede behuizing die niet te gek duur is...
k heb geen verstand van airflow, kasten en coolers enzo dus een beetje advies zou wel relaxed zijn' |
Citaat:
|
Post verwijderd i.v.m. onterechte uitval naar Koen.
Dat jij maar snel dood moge vallen, vervelend mannetje. |
KANKERZIeLIG KOENTJE, WAT BEN jij trouwens een kinderachtig mannetje!!!!!!
|
ohja NU hebben we allemaal nog veel zin om je te helpen
|
wat een taal! :eek: :p
|
IK HEB MEZELF al GEHOLPEN MENSEN
|
TROUWENS DIE POST DIE ZOGENAAMD VERWIJDERD IS STAAT ER NOG
professioneel zeg |
nou, wat is je budget?
aopen hq45 of 08 is instapklasse chieftec is middeklasse lian li is top fans.. ik zou zelf voor papst gaan als ik de keus had, zijn rond de 15 euro per stuk (80mm) voor de voeding zou ik altijd gaan voor een Enermax of Antec (of Seventeam, Zalman, etc.) |
DIE voeding zit toch al standaard in je kast?????
mijn budget is redelijk krap 400 euro voor mainboard, cpu, memory en kast ik kan ook nog ff lenen van mn ouders mocht ik een goed advies krijgen |
Citaat:
Ga ergens anders lekker schelden en zieken, sjeez.. |
nou dan zou ik gaan voor een Aopen kast (daar zit wel een voeding bij die redelijk is, niet zo goed als Antec of Enermax maar wat wil je voor dat geld)
|
Citaat:
|
clear me up.. ik begrijp er niks van... (wat er aan de hand is in de ze thread =/)
|
Citaat:
koen, gooi dit topic maar dicht lijkt me. als ie dan nog info wil opent ie maar een nieuwe. -de postbode- |
alsof mij me dat wat aan mn reet kan roesten
|
Citaat:
Zou idd voor een A-open kast kiezen, moet je er wel ff een paar fans bij bouwen. |
erbij zagen ja :D
|
1 advies, als je toch krap budget hebt neem je alleen voedig en geen kast :D
scheelt weer wat :eek: |
Antec heeft kasten voor het leven
Ennuh, ook meestal ruimte voor een fan voor en achter.. Dus voor fatsoenlijke airflow (ik neem aan dat je niet gaat overklokken) laat je een fan beneden-onder lucht inblazen en eentje boven-achter lucht uitblazen. Succes.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |