![]() |
alleen...
Hier een stukje wat ik zomaar in 2 tellen uit m'n duim heb gezogen! Een vriendin vond het goed.. ik had m'n twijfels!
ik hoop dat jullie je mening hierover willen plaatsen! Ik hoor het wel! liefs Mariaatje In een duister hoekje.. eenzaam en alleen. Wachtend op hetgeen wat komen zal. Niet wetend of het gevoel ooit terug zal komen, Blijf ik hoop houden, blijf ik je vertrouwen, op de woorden die jij gebruikte. |
Een goed gedicht zuigen de meeste mensen niet zomaar uit hun duim. Naar mijn mening is je schrijfsel nog lang geen gedicht. Ik vind het meer een stukje gedachtegang (en beschreven zoals al zo vaak eerder is gebeurd).
Woorden als wetend en wachtend zou ik niet achter elkaar gebruiken, want dat klinkt gauw als een opsomming. De puntjes na de eerste zin zijn, lijkt me, overbodig. Wees wat minder expliciet. Probeer veel gedichten te lezen of informatie over dichten, schrijf dan nog eens een gedicht en neem daar de tijd voor. |
Vertrouw nooit je vriendinnen, wat betreft dichten.
|
Citaat:
Citaat:
het is een gedachte, simpel, verhalend, herkenbaar maar weinig aansprekend. dan is het dus nu eigenlijk tijd om een gedicht neer te zetten waar je de tijd in steekt. |
Citaat:
Als ik het zo nog eens nalees is het eigenlijk maar één zin, waarin je onterecht een aantal punten plaatste. |
Citaat:
|
Citaat:
misbruikte verstuikte er zullen er vast wel meer zijn... Ik vind het gedicht te verhalend. Het is eerder een idee om een gedicht mee te beginnen. Vertrouw trouwens nooit op oordeel van vrienden en familie. |
Ontluikte,
neen ik vind dit niet mooi. Je kan merken dat het in twee tellen bedacht is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |