![]() |
Heb jij wel eens 3x de verkeerde pincode ingetoetst?
Van je bankpasje? En hoe kwam dat?
TS begint: nope, zelfs nog nooit 1x. |
Een klasgenoot van mij wel, toen had ik de random-reader bij me, om in de pauze even gauw iets te kunnen overmaken ofzo en toen had hij m'n pasje geblokeerd.
|
Nee, natuurlijk niet.
|
Nee, ik ben niet dement.
|
Citaat:
|
Nah, ik heb wijvenhanden.
|
ja... wel eens 3 maal de verkeerd pincode ingetoetst, maar dan op de gsm van mijn zus :D
|
In het begin heb ik me nog wel eens vergist met mijn pincode, maar dat is alweer zo'n 6 jaar geleden. Maar nooit 3 keer achter elkaar.
|
Ja. Ik pin nauwelijks omdat ik altijd cash betaalt krijg op mn werk. Dus het is wel eens voorgekomen dat ik m toch echt vergeten was... :(
|
Citaat:
|
Omg wat voor ongeloofelijke loser ben je wel niet als je je pincode tot 3 keer toe verkeerd intoetst. :s
|
Ja, ik wilde een keer te snel, en toen ging het drie keer fout. De eerste keer tikte ik vijf cijfers in, waardoor de tweede en derde keer ook fout gingen. Ik lette niet goed op.
|
Citaat:
Nou ja, voor bepaalde type mensen zou dit een mogelijk scenario zijn. |
Min of meer, met een cardreader van de bank. Maar dat ding bleek kapot te zijn. Desondanks moest ik wel de chip laten deblokkeren. (n) :p
|
Citaat:
|
Ik had in het begin wel dat ik hem nog niet uit mijn hoofd wist.
Maar deze slimme jongen stopt na de tweede keer mis en probeert het later nog eens..... |
Nee. Waarom zou ik?
|
Nee.:)
|
Dagelijks.
|
Nee, nog nooit, maar het lijkt me heel eng en waarschijnlijk raak ik totaal in PANIEK als het gebeurt :(
|
Ja. :o
|
alleen een keer op een telefoon :o
|
Nee.
|
Citaat:
|
Nee, wel een keer 2x maar toen wachtte ik even tot ik m'n pincode weer zeker wist :D
|
Citaat:
|
nee, wel 1x mis, gewoon op het verkeerde knopje gedrukt
|
Citaat:
|
Nooit drie keer mis. Wel eens twee keer mis. Maar dat komt doordat ik veelvuldig gebruik maak van verschillende bankpasjes. (a)
|
Nee, dat is me nu nog nooit overkomen.
|
Nee, gelukkig niet.
|
ik dacht dat ooit gedaan te hebben bij een ns-kaartjesautomaat, later kwam ik er achter dat ik mn pasje er nog niet ingedaan had en dire keer mn postcode had ingetoetst :o :D
|
Uiteraard niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vinc graag dingen aan :o
|
Nog nooit, zelfs niet 1 keer.
|
Mijn eigen nooit. Bij die van mijn opa en oma 1 keer 2 keer, moest boodschappen voor ze doen. Toen niet meer geprobeerd en gewoon met mijn eigen pasje betaald en het later terug gekregen.
|
nee
|
Nee, wel heb ik eens mijn PUK-code 10x verkeerd ingetoetst. :bloos:
Ik wist alle 10 cijfers wel, maar voerde ze telkens verkeerd in, gsm geblokkeerd. :bloos: |
Citaat:
|
Nee, nooit. Maar ik moet er soms wel even over nadenken. :o
|
Ja via internetbankieren. Ik heb hem 2 keer verkeerd ingetoetst. Maar het was echt die pincode. Laatste keer heb ik mijn moeder laten doen en toen was het nog fout! Heel vaag. Ze kan er wel mee pinnen in de winkel, maar in dat ding van internetbankieren is die geblokkeerd!
|
Citaat:
|
Ja, verschillende keren. :o
|
Nee, wel een keer twee keer, zodat ik de moeder de stuipen op het lijf joeg en zij mijn trui maar betaalde (nou ja, voorschoot).
Een vriendin van mij had het vorige week, ze dacht dat als je hem twee keer fout had, dat je het na een uur weer kon proberen, maar dat was dus niet zo:P |
Nee.
|
Ik heb dat een keer gedaan bij een pasje van een vriendin terwijl ik dacht dat het mijn pasje was :o Ik was ook niet helemaal helder toen ik dat deed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |