![]() |
Penispijn
Elke keer als mijn vriend en ik seks hebben, of ik trek hem af doet zijn penis ontzettend pijn. Wat kan dit zijn? In het begin hadden we nergens last van.. en hij wil niet mee naar de dokter!!! :mad: :(
|
geen flauw idee
ik zou toch even naar de dokter stappen, want pijn hoort het niet te doen zeker niet als je eerst nergens last van hebt |
toompje? te wild?
|
Citaat:
Of hij had er toen ook al last van maar zei gewoon niets :o |
óf naar de dokter óf voorlopig even geen seks meer...
|
De dokter lijkt me toch geen slecht idee, voor zijn eigen bestwil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom wil hij perse niet naar de huisarts? Schaamte? Angst voor wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn? Heeft hij iets te verbergen? |
Citaat:
|
Als je een onverklaarbare pijn in je leuter hebt ga je gewoon naar de dokter.
|
Ik herinner me nu overigens dat ik vroeger (op de basisschool) wel eens ontzettende steken had aan m'n pikkie :o
Van een soa kon toen nog geen sprake zijn en het is toen uiteindelijk vanzelf over gegaan. Geen idee wat het was :confused: |
Citaat:
maar goed, ik vind het dommer om nu niet naar de dokter te gaan dan over een half jaar als zijn piemel in elkaar krimpt en paars wordt .. (of overdrijf ik nu?) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen zich blijkbaar zo moeilijk over hun schaamte heen kunnen zetten.. Citaat:
Maar kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent en dat je zou willen weten wat het is. Maarja, als hij er echt niet naar wil laten kijken... Je kunt hem moeilijk dwingen natuurlijk. Je zou hem pikstraf kunnen geven totdat hij wél naar de dokter wil :p Maarja, als hij dat een beetje lang volhoudt, heb je er ook jezelf mee natuurlijk.. |
Heeft hij geen pijn met plassen? Want het kan misschien een blaasontsteking zijn? Drinkt hij veel, moet hij veel naar de wc?
|
mss heeft ie een overgevoelige eikel ? :D
|
als ie niet naar de dokter wil is het niet serieus genoeg. Ik bedoel maar, als er iets ernstigs is, dan ga je echt wel naar de dokter, als het je shlang betreft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien zijn het groeipijnen? :P
|
Vraag hem eens of hij ook pijn heeft als hij zichzelf aftrekt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*knip*
edit: Ik heb op ethisch-humoristische gronden besloten mijn tevoren bovenstaande tekst te verwijderen. Soa's zijn niet grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft ook pijn tijdens het aftrekken inderdaad :( wat is het toch??
|
Citaat:
Overtuigen naar de dokter te gaan, of verbieden er nog langer over te miepen. Het is het een of het ander, daarbij, de seks mag je ook wel laten liggen dan want voor hetzelfde geld is er wel meer aan de hand en zit jij met de gebakken peren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |