![]() |
vel te veel
mijn moeder is 15 kilo afgevallen en nu heeft ze veel overtollig vel.
vooral bij de maag. kan ze dit wegkrijgen door oefeningen te doen of kan dat echt alleen maar weg door plastische chiurgie? alvast bedankt. kussies nadine |
Is ze soms 'te snel' afgevallen? Ikzelf ben nu 14,5 kilo afgevallen en heb ondanks mijn relatief weinige sporten (eens per week) geen hangend vel...
Buikspieroefeningen zullen sowieso geen kwaad kunnen.. Als het erg dramatisch is kan ze bij de huisarts aankloppen voor advies. |
Als je echt veel vel over hebt kun je buikspieroefeningen doen wat je wilt maar daar krimpt dat vel dan echt niet meer door. De enige oplossing is dan inderdaad dat dat doormiddel van een operatie wordt weggehaald.
|
Citaat:
*offtopic* hoe kun je met 1 keer in de week sporten zoveel kilo afvallen dan? En hoelang heb je erover gedaan? Had je een of ander speciaal dieet? (ik wil ook afvallen namelijk ;)) |
Dat kun je alleen wegkrijgen door weer aan te komen of plastische chirurgie.
Ik heb het eens op tv gezien dat het vergoed werd, moet je moeder eens navragen :o |
Citaat:
Ik ben op zich goed te spreken over het dieet (wat de naam dieet niet mag hebben. In plaats daarvan zou je het als een levenswijze moeten zien). De kosten zijn hoog, tenzij je net als ik via een goede vriendin alle informatie gratis kan overnemen! www.weethoejeeet.nl |
als je "tesnel" afvalt dan gun je je huid niet de tijd zeg maar om gelijkmatig aan het verschil afvalt
strae is zo'n voorbeeld maar dan kom je heel snel veel aan (dus eigenlijk het omgekeerde) voor zover ik weet is zo'n geval alleen op te lossen met chirurgie |
Citaat:
|
Citaat:
|
tnx voor alle reacties.
maar mijn moeder had nog een vraag. welke oefeningen kun je het beste doen voor de maagstreek? kussies |
Als je dat enigszins wilt voorkomen moet je tijdens het afvallen vis eten (op waterbasis en niet oliebasis, en drie keer per week), want dat trekt je huid strak. Ook moet je sporten TIJDENS het afvallen. Ik denk niet meer dat het nu weggaat door te sporten of wat dan ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |