![]() |
Welke tv-persoonlijkheid kan jij WEL uitstaan?
Even een positieve tegenhanger wat betreft de tv-persoonlijkheden!!!
Ik vind zelf Ruben Nicolaï erg leuk om naar te kijken, niet alleen in de Lama's, maar ook in 'Je zal het maar hebben'. Zijn voorganger Patrick Lodiers kan ik ook waarderen. Voor de rest vind ik Anita Witzier, Daphne Bunskoek en Humberto Tan het goed doen. Oh ja.. én Toine van Peperstraten :) xx |
Ik vind Astrid Joosten echt een gewelige vrouw.
|
Frank Du Mosch, Ruben Nicolai & Martijn Krabbé vind ik ook wel lachen :) .
|
Ruben Nicolai inderdaad.
zo ook Paul Groot (in welke hoedanigheid dan ook) verder weet ik het zo even niet. |
Matthijs van Nieuwkerk
|
Martijn Krabbé, Matthijs van Nieuwkerk en meneer Aart van Sesamstraat.
|
Henny Huisman
|
Sacha de Boer, Herman den Blijcker, Paul de Leeuw
|
Nicolai mag in het andere topic. (n) (n) (n)
Jeroen Pauw, díe kan ik pas uitstaan! |
Jenna Jameson (y)
|
Ernst Paul Hasselbach (ofzo :P) en Gijs Staverman (maar die is al een tijdje niet meer op de buis geweest :o)
|
Iedereen van de Lama's, Daphne Bunskoek Floortje en Chris Zegers, Wendy v Dijk, Albert Verlinde (niet velen zijn het met me eens ja), Peter v/d Vorst, Fiona Heering, Linda de Mol, Najib nog wat, Renate, Oprah (#1), Nick Cannon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Matthijs van Nieuwkerk (y)
Eddy Zoëy (y) |
Citaat:
|
Citaat:
The Farm deed ie goed, en natuurlijk Boobytrap (y) :cool: Op de radio is ie ook zo slecht nog niet :o |
Citaat:
|
Daphne Bunskoek is wel prettig om naar te kijken en te luisteren, evenals Ellemieke Vermolen.
En Rob Kamphues maakt goeie programma's en heeft ook een leuke enthousiaste manier van intervieuwen |
Niemand heeft gezegd dat het een Néderlandse tv-persoonlijkheid moet zijn, dus.....NATALIE PORTMAN!!!!
|
Angela Groothuizen
Carlo CHris Zegers :o |
Gijs Staverman
Chris Zegers Daphne Bunskoek Ernst-Paul Hasselbach Joris Linssen :) |
albert verlinde,
heeerlijk hoe nicht. (y) en carlo boshard. (y) |
carlo en irene
en rudolph van veen |
Ruben Nicolai
Seth Kamphuijs Geert Hoes |
Philip Freriks en Gerrit Hiemstra :cool:
|
Ja, ik kan zelf nooit mensen bedenken, maar die al genoemd zijn en waar ik het zeker mee eens ben:
Paul de Leeuw Jeroen Pauw Matthijs van Nieuwkerk (jammer dat hij zo'n bloedhekel heeft aan Tori Amos (N) :() en ze zijn niet of nauwelijks meer op tv, maar van MTV: Barbara (weet niet hoe ze verder heet) en Sander Lantenga natuurlijk!! (Y) |
Rolf X. Wouters
|
bepaalde nieuwslezers van RTL4, Lorette ofzo en die Paul
|
Sylvia Saint (y)
|
Citaat:
Carlo&Irene zijn ook leuk ja |
Sylvana Simons vind ik altijd fijn om naar te kijken...alleen haar programma's meestal niet? :(
|
Oprah, Carlo & Irene (enkel in combinatie...nu dus in Life & Cooking), Paul de Leeuw en verder weet ik er even geen meer.
|
Iedereen die voor Talpa werkt. (y)
|
Citaat:
juist daarvoor vond ik hem opzich wel leuk en enthousiast, maar in WidM was het een zeikerd |
Misschien wel mijn favoriet: Martijn Krabbé (hij presenteert zo grappig)!
Verder vind ik Carlo Boszhard (samen met Irene vooral) en Gijs Staverman wel leuk, of eh.. Ernst Paul Hasselbach of Daphne Bunskoek. En Ruben Nicolai is echt super leuk! Maar dat vind ik niks met presenteertalent ofzoiets te maken hebben.. :p |
Hitler... :rolleyes:
Eddy Zoëy Chris Zegers. |
Humberto Tan, Johan Derksen. :p
|
Citaat:
|
Oprah.
gordon, gerard joling, rene froger. Patty brard. Albert Verline en de rest van het boulvard team (y) Rober jensen. Alle mensen van 6 pack die er in zitten of hebben gezeten. Kelly van big brother. |
mart smeets :)
|
Matthijs van Nieuwkerk ja ook al is die al gezegd.
Ik vind die blonde van Jules Unlimited en Herexamen enzo vind ik ook leuk, maar ik ben even zijn naam kwijt. |
Citaat:
xx |
Wat heeft iedereen toch met Matthijs van Nieuwkerk, met zijn pluizige haar en zijn foute kleren en zijn opdringerige kutvragen?
|
*Chazia Mourali *Gestolen van het andere topic* :D
*Iedereen van Rtlnieuws: met name Loretta Schrijver, Margreet Spijker, *Humberto Tan *Jan Joost *Alle vier van Koefnoen *Jensen *Kelly van Big Brother *Fajah Lourens *Bridget Maasland *Katja Schuurman *Ruud de Wild *Iedereen van 6 pack nu nog ff googlen wie matthijs is |
Citaat:
|
*Micky Hoogendijk
|
Wilfred Genee
Wendy van Dijk |
Citaat:
uchuhbleghgroawkladder |
chris zeegers, wendy van dijk, floortje dessing, ruben nicolai, oprah, matthijs van nieuwkerk, claudia de breij (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |