![]() |
Sultana Hartig is hip :D
kheb ze nog niet allemaal geprobeerd, maar italiaanse kruiden/tomaat is errug lekker!
ook verkrijgbaar in tomaat/kaas en mexicaanse kruiden :D |
Leuk :)
|
nog nooit van gehoord eigenlijk, maar idd leuk :o
|
Ik vind ze niet zo (heb ze ook nog niet allemaal geprobeerd, alleen die italiaanse kruiden/tomaat wel). Sultana's horen zoet te zijn en qua hartige dingen kan ik zo tig dingen opnoemen die lekkerder zijn. :)
|
tomaat/kaas is ook lekker!
het is eigenlijk helemaal geen sultana meer, aangezien daar toch eeecht rozijnen in horen... maar wel lekkerrr |
Ik zag een advertentie ervan in de Allerhande en heb ze nog niet geprobeerd. Ze doen me denken aan die Wasa Sandwiches? Maar iig ga ik ze wel een keer proberen, denk ik. Ik hou niet meer van zoete sultana's, dus misschien is dit wel lekker. :)
|
Klinkt wel gezond en zo
|
Het lijkt me heel erg vies, want ik associeer sultana met 'zoet' dus als het dan opeens hartig smaakt is dat best vies lijkt me
|
Citaat:
|
Ik wil het wel eens proberen (y)
|
Citaat:
|
Zal ik eens gaan kopen. (y)
|
lijkt me helemaal niks eigenlijk :(
|
Toen ik ze zag staan in de supermarkt, trok ik eerst een heel vies gezicht. Toen bedacht ik me dat er waarschijnlijk geen suiker op zou zitten en heb ik ze meegenomen (tomaat/kruiden), en ze zijn lekker!! Doet me denken aan pizza-crackertjes die we in Frankrijk op vakantie altijd kochten.
|
Ik heb de proefverpakking gehad van tomaat/kaas
en die was droog, smaakte pizza-achtig en niet erg lekker |
Citaat:
|
Ik heb ze nog niet geproefd maar van mij hoeft het niet zo nodig. Er zijn genoeg andere hartige alternatieven.
|
Ik heb ze allemaal geproefd, en vond ze wel oke.
De eerste paar happen zijn lekker, maar daarna worden ze inderdaad erg droog... Niet zo'n enorm succes vind ik. |
tomaat kaas vond ik erg goor... de andere 2 heb ik niet geprobeerd en dat ga ik niet doen ook.
|
tomaat-italiaanse kruiden vind ik niet droog, juist heel sultana-achtig met die gedroogde tomaat erin, die net zoals rozijnen aanvoelt wanneer je een hap neemt. (Dat klinkt echt vies :D Maar 't is positief :) )
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |