![]() |
koptelefoon stuk
ik heb een tijdje geleden een Sennheiser PMX 60 koptelefoon gekocht maar ik heb 'm nog geen twee dagen kunnen gebruiken, want m'n konijn heeft het snoer doorgebeten :( :mad: ik ben ermee terug gegaan naar de mediamarkt, maar daar konden ze me niet verder helpen. nu zei m'n huisgenoot laatst dat je in principe gewoon het snoertje kunt vervangen. maar ik heb geen idee hoe, wat of waar. iemand hier enig idee? het ding kostte me 40 euro, dus ik zou het intens kut vinden als hij echt niet meer gemaakt kan worden.
|
Tip 1 : Konijn vangen, slachten en opeten! :rolleyes:
Tip 2 : Koop een nieuwe koptelefoon! :rolleyes: |
tip 3: zoek iemand op die met een soldeerbout om kan gaan (je vraag het hier dus neemt ik aan dat je het zelf niet kan). Kijkt hem/haar lief aan en vraag of hij/zij even het snoertje aan elkaar wil solderen.
En ik heb nog lekkere recepten liggen voor konijn, interesse? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij sennheiser kan je meestal wel op een normale manier de schelpen openmaken en kan je vaak het snoertje losdraaien/schroeven/klikken, of in het "ergste" geval lossolderen. Op de sennheiser site staat er vast wel iets over snoertjes vervangen anders moet je even googlen naar wat headphone-sites, staan geheid 100 guides voor dat soort praktijken. En koop later een fatsoenlijke koptelefoon waarbij je snoeren kan inpluggen (Y) |
Citaat:
Een tongstreling willen meemaken, probeer onderstaand eens. Persoonlijk mijn lekkerste variant van de waterkonijn! Ingrediënten 1 waterkonijn in stukjes 1/2 liter bruin bier 1 ui 1 blad laurier, wat tijm Peper Zout Een beetje bloem Bereiding: Draai de stukjes waterkonijn in wat meel om Laat de ui in boter of olie glans bakken, maar toch goed bruin worden Smeer tijm, laurier, peper, zout en eventueel mosterd op de stukjes konijn en laat alles in ± 10 minuten goed bruin stoven Overgiet met bruin bier en laat dan nog een tijdje stoven tot het vlees gaar is Dien op met een gestoofde peer, een gekookt aardappel of met frieten En op een nieuwe Sennheiser PMX 60 koptelefoon luisterend smaakt dit verukkelijk! :rolleyes: |
Ik lees daar nergens dat het naar konijn smaakt :p
|
Citaat:
|
dan kan je gewoon niet met je koptelefoon omgaan :|
heb dat ding nu anderhalf jaar en werkt nog prima :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een gekut hier
degenen met nuttige reacties bedankt. ik heb net even op de sennheiser site gekeken, maar daar kan ik niks vinden ik denk dat ik gewoon een nieuwe koop (y) |
Citaat:
Voor tip 1 klik ----> HIER. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soldeerbout, google, doen!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |