![]() |
Mening over Voedseltechnologie
wij hebben op school een werkstuk over voedseltechnologie(geur kleur smaakstoffen, kip die naar koe smaakt enz enz) nu moeten we mening van experts en de normale mens krijgen, de experts is te goog'len de normale mens zijn wij ;)
dus hoe staan jullie tegenover kunstmatige bewerking van de geur kleur smaak en voedingswaarde van eten/drinkenswaar en de technologie die erachter zit. ter duidelijkheid, de vraag is meer: wat vindt je ervan dat er met eten wordt geëpirimenteerd(kleur en smaak van voedsel veranderen) en genetische manipulatie(om "supertomaten oid" te maken bij voorbaat dank :) A-O |
Citaat:
Misschien moet je eens gerichtere vragen stellen. Ik wil best vertellen wat ik van een oranje tompoes op koninginnedag vind, maar ik kom niet bepaald ver als ik andere toepassingen moet zoeken met daarbij ook nog eens de technologie die er achter zit. |
Groene ketchup vind ik niet kunnen. Ik snap niet dat mensen die troep verkiezen boven normale rode ketchup. Je had zelfs paarse ketchup, gadver.
Verder weet ik er ook niet zoveel over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ter duidelijkheid, de vraag is meer: wat vindt je ervan dat er met eten wordt geëpirimenteerd(kleur en smaak van voedsel veranderen) en genetische manipulatie(om "supertomaten oid" te maken
|
Zolang het product beter word, (bijvoorbeeld kaviaar die dan kunstmatig word gemaakt maar wel met precies dezelfde smaak en structuur van de echte beluga kaviaar ben ik ervoor), maar om vlees/vis langer te houden weer niet, aangezien het voor mij vers moet zijn. Dat zijn de beste producten en niet producten die 2 weken oud zijn maar er nog uitzien als net geslacht.
|
kuch :)
|
Als de smaak verbeterd dan wel, maar blauwe rissoto is not done.
|
Voor smurfen is het wel leuk. :)
|
Jah maar die zijn nep, dan is er iets aan toegevoegd :P.
Blauw krijg je gewoon niet natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |