![]() |
Waldrock 2006
1 juli, vvk start over 2 weken, €50.
Bands: Motörhead Y&T Soulfly Deicide |
cool
|
En stoma speelt ook hoorde ik.
|
Dacht het nog even niet.
|
Dragonforce
Helloween Motörhead Soulfly Y&T Deicide Trivium Stream of Passion Alice in Chains Stonesour Kamelot Bloodsimple Devildriver Shaboon Ik heb mn kaartje al :cool: |
Hoe duur zijn die kaartjes?
|
Citaat:
|
wat een kut line up (n)
|
te ver weg
|
minus deicide dus inmiddels
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, precies die dag stap ik op het vliegtuig. :(
Zolang er maar weer een bidactie tegen komt, dan is er tenminste nog leedvermaak. :D |
Citaat:
|
DevilDriver? :eek: <3
|
ik ga zeker!
|
vorig jaar was vetter though:p
neeh ga niet, graspop(L)! |
Waldrock is dit jaar echt te triest voor woorden..
Slechste line up dat waldrock tot nu toe gehad heeft... Ik woon er 5 minuten fietsen vandaan maar neem niet eens de moeite om er heen te gaan.. |
Citaat:
P.S en dan heb ik het over mensen die er wel 5min fietsen vandaan wonen die de muziek vaak niet eens leuk vinden. |
Citaat:
Over de organisatie heb ik niks te klagen, vind het zelfs elk jaar goed georganiseerd! De bands zijn dit jaar alleen te kut voor woorden, ze zoeken dit jaar zeker een heel ander publiek dan vorige jaren... Death Metal fans zullen wel thuis blijven ben ik bang..... |
Citaat:
|
Citaat:
maar ben wel aanwezig |
waarom gaan mensen van alice in chains het weer doen
zonder staley werkt het toch niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan mag die nieuwe zanger heel goed zijn en zelfde geluid hebben, het gevoel gaat toch ontbreken. Maar goed, dat maakt voor jou hapslikweg muziekvreter toch niets uit. Daarnaast moet je eens proberen wat minder planken proberen te raken. Je slaat te vaak mis. |
Citaat:
|
Hoi wie heeft er nog goede festivaltips? Wat moet je allemaal meenemen?
|
dragonforce komt ook al niet :| dat was de enige reden dat ik misschien nog zou gaan
dr moet wel iets heel goeds ( Norther maybe, zolang ze maar niet van et nieuwe album spelen ) worden toegevoegd wil et nog enigzins leuk worden :) en als je daar wil blijven slapen moet je een tentje, slaapzak en zaklamp meenemen, duhh. en geld, want et is duur :| en kisten, want in normale schoenen sta je na 5 minuten vast en kun je de muziek alleen nog maar horen en de bands niet zien, tenzij je een verrekijker meeneemt :) |
Zo, jij bent pas écht een door de wol geverfde festivalganger, zo te lezen (y)(y)(y)(y)(y)(y)
|
Citaat:
|
jaja, je hebt het hier wel even tegen een enkelvoudig waldrockganger EN lowlandsganger man, zeer ervaren dus :P *ziet het sarcasme er vanaf druipen*
maar dannog, ik snap niet dat die carn dat vraagt, kan ie tog ook zelf bedenken :S kvin et opzich een best domme vraag, dus dan krijg je ook een dom antwoord :) |
http://www.cradleoffilth.nl/joomla/i...ask=view&id=63
het gaat over waldrock zie dit je moet dan ff op het programma klikken ik vind dat het nerges op slaat dg * ikkuh * |
Citaat:
|
whhahaha
vond ik ook :p |
Ik ga :) Ik vind 60% van de bands die komt wel leuk, 80% wel aardig en er zijn 2-3 bands die ik echt wil zien. Maar we gaan met een groep dus dat is gewoon lachen.
|
Citaat:
|
|
zooo saaie line up
|
Line up is minder ja, maar dat is een goeie reden om des te harder naar de tering te gaan.
|
Dag, ik spaar mijn krachten wel voor Wacken.
|
Citaat:
Morgen hossen! |
Iemand ook DevilDriver gezien? Vast wel, hoe was het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |