![]() |
Groezrock 2006 II
Groezrock 2006 continued..
Vrijdag 28 april & zaterdag 29 april Tickets: Combiticket zal 52 euro kosten Website: www.groezrock.be VRIJDAG 28 APRIL SILVERSTEIN - TAKING BACK SUNDAY (new record) - THRICE + AIDEN + GOLDFINGER +UNDEROATH ... 1 more TBA ZATERDAG 29 APRIL MAIN STAGE =============================================== 10:30 11:00 Latterman 11:20 11:55 A Wilhelm Scream 12:15 12:50 Peter Pan Speedrock 13:10 13:50 The Lawrence Arms 14:15 15:00 Death By Stereo 15:25 16:10 Anti-Flag 16:35 17:20 No Use For A Name 17:45 18:35 Less Than Jake 19:00 20:00 Sick Of It All 20:30 21:30 Me First and The Gimme Gimmes 22:00 23:00 Dropkick Murphys 23:30 00:30 Bad Religion SECOND STAGE =============================================== 11:00 11:30 The Banner 11:55 12:25 The spirit that guides us 12:50 13:25 Officer Jones and his patrol car problems 13:50 14:30 The Maple Room 15:00 15:40 Bold 16:10 16:50 Himsa 17:20 18:05 Raised Fist 18:35 19:20 Comeback Kid 20:00 20:45 Born From Pain 21:30 22:20 All Out War 23:00 23:50 Path Of Resistance |
het is dat 't zo'n leuk festival is...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar look on the bright side. T is inclusief camping. |
is het nog mogelijk om gewoon vrijdag te gaan op de camping gaan zuipen en dan alleen zaterdag naar echte festival ?
|
kan je niet eens n paar euro dokken voor alleen de camping?
|
Zo duur is het toch niet voor 2 dagen?
Ik vind de vrijdag ook (y) |
Citaat:
|
Citaat:
nondeju. |
Citaat:
Maar in vergelijking met pinkpop, lowlands noem het maar op is het wel goedkoop... |
pinkpop heeft nog een degelijke lineup vergeleken met groezrock dit jaar ;P
|
mwoah
|
De vrijdag is echt kut. En de zaterdag... soia en comeback kid tegelijk. rrrrrrrr
en een bold/anti flag overlap rrr Die prijs is jammer omdat vrijdag niet koel is, maar boeit ook weer niet. Die 20 euro had ik als ik nog zou drinken wel aan bier opgemaakt. |
Het is allang niet meer hetzelfde festival als 5 jaar geleden behalve dat het nog net zo goor is.
Ik vind de line-up niet super maar er staat, voor mij persoonlijk, meer leuks op dan op Lowlands. En de prijs.. ik wilde eerst gaan zeiken dat men eens niet moest zeiken. Maar aan de andere kant, dit is anderhalve dag voor circa 50 in vergelijking met 100 voor Lowlands. Maar daar kan je tenminste wel douchen en naar de wc en je handen wassen en fatsoenlijk eten en kamperen zonder koeienstront. En er zijn veel meer bands/shows/acts. En het terrein is veel groter dus wat minder frustrerend als je ergens probeert te komen. Ik hoop echt dat het terrein groter is ik vond het vreselijk kut vorig jaar. Maar ik ga wel. |
maar toch zijn die belgen veel gezelliger als die mensen op lowlands
|
ik ga dr ZO hard zijn zaterdag! :evil:
|
Bij ieder ander festival had ik alleen de zaterdag gepakt, maar 3 dagen groez wil ik echt niet missen. Vrijdag gewoon kaputsaufen.
|
Jezus die vrijdag is echt ronduit kut. Zaterdag is wel de moeite waard. Dus dat wordt waarschijnlijk 52 euro betalen voor 1 dag alleen zuipen, en een dag bandjes kijken.
|
kan je ook alleen 1 dag?
|
Say Anything geadd voor de vrijdag whooo
Citaat:
http://www.groezrock.be/2006/GR06.jpg |
ja kut zeg, waarom is alles zo duur tegenwoordig :mad:
edoch ga ik wel |
Dat gaat de zaterdag worden.
|
een betaalde myspace meeting ofzo? :o
|
cooooooooooooool Say Anything op de vrijdag :P
|
misschien alleen de vrijdag.
|
kk soilwork is gecancelled. als het over n anderhalve maand nog niet is uitverkocht zal ik het nog eens overwegen
|
Ik vraag me sterk af of ik voor 52 euro (+ 4 of 5 euro servicekosten neem ik aan) wel naar Belgie wil afreizen. Vind het een erg leuk festival, maar de bands vallen me enigzins tegen.
Daarbij opgeteld staat een (interessant) gedeelte van de lineup ook in Arnhem. |
kutline up
ik vind alleen soia ECHT de moeite waard. als converge er stond was ik zeker weten aanwezig, maar nu, ik weet het nog niet |
:eek: Dropkick Murphys......moet zien!
Ik heb hier alleen echt totaal geen geld voor :( |
Citaat:
en SOIA speelt ook op nirwana, gaat u daarmee ook heen? gegroet, uwe eindhovense hotelmederwerker/-baas en gaan ja, ook van schatterbreen! |
ik ga
de sfeer is altijd goed daar is wel wat pleuro's waard! |
|
Oo nu ga ik zeeeeeker!
|
Citaat:
|
hahahaha :D
|
Citaat:
daaaamn wat een geile chickies! |
ik heb besloten, ik ga op vrijdag (y) !
|
haha
NICE! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou underoath wel willen zien.
|
Citaat:
|
hehe, groezrock + slayer, manowar en maiden. Geniaal.
|
Wat een gezeik allemaal: All Out War, Path of Resistance, Death by Stereo, Comeback Kid, SOIA en Born from Pain spelen. Daar doe ik het wel voor (Y)
|
Ik neuk nog liever een molshoop op dat terrein.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |