![]() |
Welk spel is dit?! Savegame van 57 uur, geen idee van welk spel.
http://i9.photobucket.com/albums/a63...t/6c280579.jpg
Tja. Dit vond ik dus nog op m'n memorycard. Ik weet zeker dat het een RPG is, maar ik weet niet welke! De afkorting is LOD, de savegame staat vermeld als LOD FILE01 LVXX Time XXX:XX:XX. Wie weet wat het is? Voor de duidelijkheid: Het zijn 2 verschillende saves. Op de ene staat een meisje, rode outfit, halflang bruin haar. Op de andere staat een jongen, blondachtig haar, rode haarband en tevens een rode outfit. Edit: Het is een PS2 game. :) |
FFX = The Legend Of Dragoon?
|
Yup, legend of Dragon.
Erg leuk spel :) |
Maar voor zover ik weet is The Legend of Dragoon een PSX spel :o
Die mijn broer nu dan ook op de PSX aan het spelen is, en aangezien wij een omgebouwde hebben lijkt het me sterk dat ik die op de PS2 gespeeld heb. :p |
Kijk eens bij je spellencollectie en check de titel/afkorting?
|
Mja, ik heb tamelijk veel spellen. :p
|
Citaat:
oplossing? legends of dragoon is wel droog.. duurt me alleen te lang |
Citaat:
|
Het is Legend of Dragoon, punt.
Dit topic is klaar. |
Ok, raar. Bedankt.
|
Wat een saai spel was dat. :(
|
Ik begon er met volle moed aan. Na 10 uur heb ik hem toch weggedaan, vond het niks.
Echt bagger. Zoooooo langzaam, maar misschien was de NTSC versie sneller ik had de pal... |
Misschien heeft hij die memorykaart in zijn psx gestopt om het spel op te slaan. :o
|
Ik geloof wel dat hij een leuk battle systeem had, zelfde als Breath of Fire, waar je dingen kon combineren, zoals fire en earth magic spel, als je dat na elkaar op een vijand deed casten kreeg je Lava of zoiets.
Was wel vet :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |